PracaGrupypl.praca.dyskusje › Serwisy internetowe - zostawiać cv w ich bazach, czy nie?

  • 11. Data: 2005-09-23 18:44:51
    Temat: Re: Serwisy internetowe - zostawiać cv w ich bazach, czy nie?
    Od: Pozoreusz <pozip@SPAM_TRAPop.pl>

    Marek HAGA napisał(a):

    > Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    [...]
    > Kórwa - jakim códem wylazuaś mi z KF? :[
    >
    > * P L O N K *
    >
    > MS

    Przepraszam, że się wetnę... A gdzie Ty w Ałtluku masz KF-a? :P

    --
    Pozoreusz aka Zipo

  • 12. Data: 2005-09-23 18:46:09
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 23-09-2005 o 20:44:51 Pozoreusz <pozip@SPAM_TRAPop.pl> napisał:

    > Przepraszam, że się wetnę... A gdzie Ty w Ałtluku masz KF-a? :P

    Można osiągnąć taki efekt w OE.

  • 13. Data: 2005-09-23 18:47:20
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Pozoreusz [Fri, 23 Sep 2005 20:44:51 +0200]:

    > Przepraszam, że się wetnę... A gdzie Ty w Ałtluku
    > masz KF-a? :P

    Pewnie tam gdzie wszyscy:
    Tools --> Message Rules --> Blocked senders list

    :P

    Kira

  • 14. Data: 2005-09-23 18:59:55
    Od: Pozoreusz <pozip@SPAM_TRAPop.pl>

    Kira napisał(a):

    > Pewnie tam gdzie wszyscy:
    > Tools --> Message Rules --> Blocked senders list
    >
    > :P

    Próbowałem żartować, ale widzę, że mi się nie udało. :-) Witajcie
    wszyscy. Czy mógłby mnie ktoś oświecić w kwestii stokrotki? Zmyślna
    bestia, ale o co walczy? ;-)

    --
    Pozoreusz aka Zipo

  • 15. Data: 2005-09-23 19:07:58
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Pozoreusz" <pozip@SPAM_TRAPop.pl> napisał w wiadomości

    > Próbowałem żartować, ale widzę, że mi się nie udało. :-) Witajcie
    > wszyscy. Czy mógłby mnie ktoś oświecić w kwestii stokrotki? Zmyślna
    > bestia, ale o co walczy? ;-)

    Tak w skrócie: Stokrotka to troll, który próbuje dorobić ideologię do
    swojego lenistwa ;))
    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

  • 16. Data: 2005-09-23 19:22:47
    Od: Pozoreusz <pozip@SPAM_TRAPop.pl>

    @nn napisał(a):

    > Tak w skrócie: Stokrotka to troll, który próbuje dorobić ideologię do
    > swojego lenistwa ;))

    Aniu, ale ona przynajmniej trochę zna się na rzeczy (prawo pracy).
    Chociaż przeczytałem dopiero parę jej postów... Dzięki za wyjaśnienia. :-)

    --
    Pozoreusz aka Zipo

  • 17. Data: 2005-09-23 19:47:36
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dh1kka$nua$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Pozoreusz napisał(a):

    > Aniu, ale ona przynajmniej trochę zna się na rzeczy (prawo pracy).

    I ma nową ortografię. A jej argumentem jest: "wiem, bo sama jestem
    informatykiem".

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 18. Data: 2005-09-23 19:55:41
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 19:47:36 +0000 (UTC), Paweł 'Styx' Chuchmała
    <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> wklepał(-a):

    >I ma nową ortografię. A jej argumentem jest: "wiem, bo sama jestem
    >informatykiem".

    Szkoda, że się nie przedstawiła, przynajmniej wiadomo by było kogo unikać. ;)

  • 19. Data: 2005-09-23 19:55:59
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <d...@s...poczta.onet.pl>
    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Szkoda, że się nie przedstawiła, przynajmniej wiadomo by było kogo unikać. ;)

    A kiedyś o to zapytałem wprost nawet, ale olała.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 20. Data: 2005-09-24 23:04:22
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote in

    > Dnia Fri, 23 Sep 2005 19:47:36 +0000 (UTC), Paweł 'Styx' Chuchmała
    > <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> wklepał(-a):

    > Szkoda, że się nie przedstawiła, przynajmniej wiadomo by było kogo
    > unikać. ;)

    spoko, na kwalifikacyjnej zapytasz sie ja: "czy zostawila Pani swoje
    CV w serwisach internetowych i bazach posrednictwa?"; "jaki ma Pani
    stosunek do zasad ortografii?"; dodatkowo przeszukasz te wszystkie
    bazy danych i jak przyjdzie Ci kandydatka:
    1) nie bedzie jej CV w zadnej bazie danych;
    2) bedzie zdradzala oznaki pomyslowosci ortograficznej;
    to szybko wysmazysz jakiegos goracego posta na pl.praca.dyskusje,
    kandytake puscisz na Assessment Centre - tak na przynajmniej 4
    godzinki i bedziesz prowadzil obserwacje pl.praca.dyskusje; jak nie
    odpowie, to moze znaczyc jest wlasnie w Twoim AC;

    adas;