PracaGrupypl.praca.dyskusje › Scenariusz - ile?

  • 1. Data: 2003-05-04 22:36:47
    Temat: Scenariusz - ile?
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    Ile srednio mozna zadac za napisanie scenariusza? (filmu, gry komputerowej,
    lub odcinku serialu)

    pozdrawiam
    Wizard

  • 2. Data: 2003-05-04 23:03:39
    Temat: Re: Scenariusz - ile?
    Od: "Kriegspiel" <v...@k...com>

    Wizard wrote:
    > Ile srednio mozna zadac za napisanie scenariusza? (filmu, gry
    > komputerowej, lub odcinku serialu)
    >
    > pozdrawiam
    > Wizard

    "odcinka serialu"
    W pełni popieram pomysł zlecenia napisania komuś innemu :)
    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski

  • 3. Data: 2003-05-05 00:43:56
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    > "odcinka serialu"
    > W pełni popieram pomysł zlecenia napisania komuś innemu :)

    No ku#%@ wiedzialem, ze sie ktos doczepi!
    Czlowiek siedzi od dwoch dni nad ksiazkami, siada do komputera na 10 minut
    by sprawdzic poczte, jeden blad i juz....
    Troche wyrozumialosci

    Az tak bardzo kole w oczy ten blad, ze nie mogles sobie odpusic?

    Wizard

  • 4. Data: 2003-05-05 09:27:37
    Od: "Kriegspiel" <v...@k...com>

    Wizard wrote:

> [...]
    > Troche wyrozumialosci
    >
    > Az tak bardzo kole w oczy ten blad, ze nie mogles sobie odpusic?

    Przecież się do Ciebie znacząco usmiechnąłem, więc nie traktuj tego poważnie
    ani osobiście.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski

  • 5. Data: 2003-05-05 11:40:56
    Od: "Proxy" <r...@h...com>

    Użytkownik "Kriegspiel" <v...@k...com> napisał w wiadomości

    > Przecież się do Ciebie znacząco usmiechnąłem, więc nie traktuj tego
    poważnie
    > ani osobiście.

    co nie zmienia faktu ze pytanie jest glupie,albo glupio sformulowane

    W kazdym razie moja odpowiedz brzmi:
    , srednio rzec biorac zadaj od 0-500 000zl

    prx

  • 6. Data: 2003-05-05 13:23:04
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    > Przecież się do Ciebie znacząco usmiechnąłem, więc nie traktuj tego
    poważnie
    > ani osobiście.

    uuups
    wybacz
    nie zauwazylem usmieszka

    jak pisalem ciezki weekend mialem

    wybacz

    pozdr
    Wizard

  • 7. Data: 2003-05-05 13:24:37
    Od: "Wizard" <w...@k...lm.pl>

    > poważnie
    > >
    > co nie zmienia faktu ze pytanie jest glupie,albo glupio sformulowane

    niby dlaczego?

    > W kazdym razie moja odpowiedz brzmi:
    > , srednio rzec biorac zadaj od 0-500 000zl

    No przeciez jesli pytam na grupie to chyba nie jestem renomowanym
    scenarzystom z wyrobiona marka i etatem u Polanskiego nie? Myslalem, ze to
    jasne
    Oczywiscie mialem na mysli tych z nizszego szczebla kariery pisarskiej

    pozdr
    Wizard

  • 8. Data: 2003-05-05 18:18:18
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Oczywiscie mialem na mysli tych z nizszego szczebla kariery pisarskiej

    ...to pewnie tych, co piszą scenariusz do gry z rozbieranymi paniami,
    co? :) W każdym razie mimo wszystko (bez urazy) w tej pracy słownik
    ortograficzny się przyda (jako dobra rada).

    A cena konkretna zależy od wielu czynników. Generalnie 1/3 ceny samochodu.

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 9. Data: 2003-05-05 19:03:41
    Od: "PROZAiC" <p...@g...pl>

    Wizard wrote:

> [...]

    Tylko czy masz tyle szmalu? Już za samo przeczytanie twoich wypocin, będą
    wołali minimum 3 tysiączki :)

    > No przeciez jesli pytam na grupie to chyba nie jestem renomowanym
    > scenarzystom z wyrobiona marka i etatem u Polanskiego nie? Myslalem,
    > ze to jasne

    A nawet scenarzystą!

    PROZAiC

  • 10. Data: 2003-05-05 20:34:16
    Od: "Kriegspiel" <v...@k...com>

    Wizard wrote:

    > uuups
    > wybacz
    > nie zauwazylem usmieszka
    >
    > jak pisalem ciezki weekend mialem
    >
    > wybacz
    >
    > pozdr
    > Wizard

    Jednak radziłbym uważać na "nie jestem scenarzystom" - Nie wszyscy nabierają
    się na dysgrafię. Na przykład ja.
    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Robert Gołębiewski