PracaGrupypl.praca.dyskusje › Samochód służbowy

  • 1. Data: 2007-07-30 17:31:22
    Temat: Samochód służbowy
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

    Jakie obecnie sa napopularniejsze modele samochodów osobowych używanych w
    firmach przez PH, serwisantów etc.
    którzy nie muszą rozwozić towarów

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000762-2, 2007-07-30
    Przetestowano na: 2007-07-30 19:36:38

  • 2. Data: 2007-07-30 17:45:32
    Temat: Re: Samochód służbowy
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    TMO_News zapodał(-a):
    > Jakie obecnie sa napopularniejsze modele samochodów osobowych używanych w firmach
    przez PH, serwisantów etc.
    > którzy nie muszą rozwozić towarów

    Skodzina i Fusion? ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2007-07-30 17:50:23
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Najlepiej jakieś kombi

  • 4. Data: 2007-07-30 18:10:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8l7kn$bng$1@atlantis.news.tpi.pl TMO_News <a...@w...pl>
    pisze:

    > Jakie obecnie sa napopularniejsze modele samochodów osobowych używanych w
    > firmach przez PH, serwisantów etc.
    > którzy nie muszą rozwozić towarów
    Seicento (ew. van), starsze Punto lub Uno, albo jakiś inny obciach tego
    typu. ;)
    Po co im co lepszego?

  • 5. Data: 2007-07-30 18:23:26
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jotte zapodał(-a):
    > Seicento (ew. van), starsze Punto lub Uno, albo jakiś inny obciach tego typu. ;)
    > Po co im co lepszego?

    Po to, że czasem spędzają życie w takim samochodzie i czasem warto
    zainwestować w samochód, żeby można było zarabiać więcej pieniędzy.

  • 6. Data: 2007-07-30 18:30:38
    Od: "Wolvier" <w...@p...fm>

    Użytkownik "TMO_News" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie obecnie sa napopularniejsze modele samochodów osobowych używanych w
    > firmach przez PH, serwisantów etc.
    > którzy nie muszą rozwozić towarów
    Fabia kombi

  • 7. Data: 2007-07-30 18:32:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8laar$74m$1@atena.e-wro.net DooMiniK
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> pisze:

    > Po to, że czasem spędzają życie w takim samochodzie i czasem warto
    > zainwestować w samochód, żeby można było zarabiać więcej pieniędzy.
    No, może z uwagi na to, że PH w Seicento _wygląda_ na pierwszy rzut oka
    nieco mniej poważnie niż taki sam i tyle samo wart PH w Fabii? ;)

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-07-30 18:40:58
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Jakie obecnie sa napopularniejsze modele samochodów osobowych używanych w
    > firmach przez PH, serwisantów etc.
    > którzy nie muszą rozwozić towarów

    Z tego co widzę po PH, któzy pojawiają się u nas:
    - Opele Astra II
    - Opele Combo
    - jakaś Kia (Picanto???)
    - Skody Fabia
    - VW Golf
    czasem fordy (focus, courier), coraz zadziej fisty CC, SC

    Pozdrawiam

    B.Z.

  • 9. Data: 2007-08-15 19:25:22
    Od: "TMO_News" <a...@w...pl>

> [...]
    > Seicento (ew. van), starsze Punto lub Uno, albo jakiś inny obciach tego

    Masz cos do powiedzenia w ty, temacie , czy nie lubisz tego typu ludzi (ph,
    serwisanci etc.)
    Po co im co lepszego? odpowiadam: bezpieczeństwo, prestiż firmy, wygoda, ...
    resztę sobie sam dopowiedz

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000765-2, 2007-08-15
    Przetestowano na: 2007-08-15 21:25:23

  • 10. Data: 2007-08-15 20:24:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9vk83$ck8$1@nemesis.news.tpi.pl TMO_News <a...@w...pl>
    pisze:

    > Masz cos do powiedzenia w ty, temacie
    Mam i powiedziałem.

    > czy nie lubisz tego typu ludzi
    > (ph, serwisanci etc.)
    Ph i serwisanci to nie to samo.
    A ph? Fakt - nie lubię. Szczególnie tych najniższej, rynsztokowej konduity
    (domo- i sklepokrążców, handlarzy leków w szpitalach, przychodniach i
    gabinetach, łajzy wciskające długopisy, notesiki, zapalniczki, kalendarzyki
    itp. śmieci, obiecujący wczasy lekarzom za przepisywanie mikstur firm,
    którym służą itd.).
    Kiedy to ode mnie zależy, to taki badziew nawet zdania nie zdąży dokończyć.

    --
    Jotte