PracaGrupypl.praca.dyskusje › Londyn - J2EE

  • 1. Data: 2007-07-30 15:54:37
    Temat: Londyn - J2EE
    Od: "tim" <w...@p...onet.pl>

    Hej,

    przegladam sobie oferty pracy dla programistow J2EE na reed.co.uk i widze
    tam sporo ofert za 300-450 funtow dziennie (nie stala praca tylko kontrakt).
    Wie ktos moze jaki procent z tego zostaje na reke? Jesli jest to kolo 80% to
    daje jakies 2k PLN na reke dziennie co wydaje mi sie troche
    nieprawdopodobne. Dzieki za wszelkie informacje na ten temat

    Dzieki,
    tomek

  • 2. Data: 2007-07-30 22:18:27
    Temat: Re: Londyn - J2EE
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    tim <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Jesli jest to kolo 80% to daje jakies 2k PLN na reke dziennie co
    > wydaje mi sie troche nieprawdopodobne. Dzieki za wszelkie informacje
    > na ten temat

    to dużo, ale nie nieprawdopodobne. Po pierwsze, niewielu kontraktowców
    ma 100% obłożenie, po drugie oprócz marż pośrednika też płacą podatki, a
    po trzecie ceny w Londynie są podawane w funtach, a nie w złotowkach.

    B.

  • 3. Data: 2007-07-31 20:16:05
    Od: "e" <...@...e>

    hmm a czym różni się taki kontraktowiec od pracownika ?
    Tylko formą zatrudnienia ? czy może są to jacyś wymiatacze ;-) ?

  • 4. Data: 2007-07-31 20:53:16
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    e <...@...e> wrote:
    > hmm a czym różni się taki kontraktowiec od pracownika ?
    > Tylko formą zatrudnienia ? czy może są to jacyś wymiatacze ;-) ?

    różnica formy zatrudnienia dużo znaczy.

    B.

  • 5. Data: 2007-08-01 06:51:43
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 31 Lip, 22:53, "Bronek Kozicki" <b...@s...net> wrote:

    > ró nica formy zatrudnienia du o znaczy.

    Widze, ze jestes oblatany, stad pozwole sobie spytac - czy kontrakt
    oznancza w praktyce cos wiecej niz brak stalej umowy, urlopu i
    chorobowego (glodowego skadinad)? I ak zwykle uklada sie harmonogram
    pracy przy kontrakcie it - na najblizszy tydzien? miesiac? dluzej?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2007-08-01 21:13:52
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    glosnetu <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > chorobowego (glodowego skadinad)? I ak zwykle uklada sie harmonogram
    > pracy przy kontrakcie it - na najblizszy tydzien? miesiac? dluzej?

    Freelancerem bylem w Polsce, tutaj jestem etatowcem. Najlepiej opytaj na
    forum dla programistów, np. na www.accu.org (tam jest duzo programistów
    z UK). Kontrakty tam gdzie ja bylem ukladalo sie na kilka miesiecy i
    chyba tak samo to wyglada u moich kolegów/kolezanek kontraktowców z
    obecnej pracy . Na pewno nie maja niektórych benefitów.

    B.