PracaGrupypl.praca.dyskusjeSad pracy › Re: Sad pracy
    From: "Pawlo" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sad pracy
    Date: Wed, 10 Nov 2004 18:08:51 +0100

    > moje pytanie jak to jest z sadem pracy.. jak dlugo taka sprawa trwa?

    Tym bym sie nie przejmował. Problem jest kiedy taka sprawa sie zacznie. Mój
    kolega pozwał swego pracodawce w kwietniu. Do tej pory jeszcze nic nie
    ruszyło

    > sa jakies od tego oplaty? za wniesienie sprawy?

    nie ma

    > i w ogole jak sie to przedstawia z zalozeniem sprawy bylemu pracodawcy?

    Tu nie wiem dokładnie o co pytasz. Jeśli nie możesz dojść z nim do
    porozumienia polubownie to nie masz innego wyjścia jak sąd pracy. Ciebie to
    kosztuje tylko trochę czasu.

    Pozdrawiam
    Paweł