PracaGrupypl.praca.dyskusjeSabre vs Motorola › Re: Sabre vs Motorola
  • Data: 2006-05-31 14:30:29
    Temat: Re: Sabre vs Motorola
    Od: "Ori" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    martin <m...@w...pl> napisał(a):

    > hmm, to czy jest napisany ten kod? Z tego co wiem szukaja programistow java,
    > wiec chyba nie do rozwijania 15-letniego kodu... A tak poza tym to sa jakies
    > projekty gdzie reczywiscie sie projektuje/koduje i tworzy nowy soft? Wiem
    > jak wyglada praca w moto i nie bardzo mi to odpowiada dlatego nie chce sie
    > pchac do Sabre jesli tam ma byc podobnie
    >
    > dzieki,
    > m.

    Stary, jak w kazdej duzej firmie - zalezy jak trafisz. Jest BARDZO duzo
    starego kodu w C i C++. Jesli trafisz do projektu javowego (tylko java!)
    powinno byc oczywiscie znacznie lepiej. Ale nie ma zadnej gwarancji (poza tym,
    ze kody hehe nowsze, co nie znaczy oczywiscie, ze zawsze lepsze)
    Czasami lepiej napisac dziennie 5 dobrych linijek kodu niz 1000 badziewia.
    Zareczam! ale generalnie, nie ma sie co podniecac. Calkiem nowych rzeczy
    praktycznie nie ma (malo), ale mozna sie wstrzelic w robienie nowych duzych
    funkcjonalnosci.
    Generalnie, najwieksze wziecie maja ludzie z java i c++ (spojnik "i")
    Aplikuj, jesli ne masz objekcji do wylotow do USA (dosc powszechne, od 2 tyg
    do 3 mcy)