PracaGrupypl.praca.dyskusjeSabre vs Motorola › Re: Sabre vs Motorola
  • Data: 2006-05-31 05:50:07
    Temat: Re: Sabre vs Motorola
    Od: "martin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Praca w Sabrze... Coz, praca jak praca. Szczerze mowiac, spora czesc
    > projektow
    > to 15, 20 letnie kody, w ktorych praca rowniez nie rozwija

    hmm, to czy jest napisany ten kod? Z tego co wiem szukaja programistow java,
    wiec chyba nie do rozwijania 15-letniego kodu... A tak poza tym to sa jakies
    projekty gdzie reczywiscie sie projektuje/koduje i tworzy nowy soft? Wiem
    jak wyglada praca w moto i nie bardzo mi to odpowiada dlatego nie chce sie
    pchac do Sabre jesli tam ma byc podobnie

    dzieki,
    m.