PracaGrupypl.praca.dyskusjeSTAŻ - jak dostac podwyzke ?? › Re: STAŻ - jak dostac podwyzke ??
    From: t...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: STAŻ - jak dostac podwyzke ??
    Date: Sun, 18 Nov 2007 11:34:43 -0800 (PST)

    nadzieja na wieksza kase wrocila ;)
    w ponizszym temacie mozna przeczytac wypowiedzi stazystki:
    "Witam
    Jestem stażystką od 23.04.2007 r i o wspominanej przez Was podwyżce
    usłyszałam kilka dni temu, kiedy do urzędu, w którym odbywam staż
    oddelegowano nowy narybek. Po rozmowie tel. z pracownicą UP
    dowiedziałam się, że podwyżka należy się tylko nowym stażystom i
    jedyną deską ratunkową dla mnie jest "wykłócanie" się z ministerstwem.
    Poprosiłam moją kierowniczkę (jako że jest osobą której leży na sercu
    dobro innego człowieka), żeby spróbowała coś wskórać (np. namówic UP
    do zerwania ze "starymi" stażystami poprzednich umów i zawrzeć nowe-
    na nowych warunkach), ale ona dowiedziała się, że nawet to jest nie
    możliwe, bo dla stażysty podpisującego po raz drugi umowę z tym samym
    pracodawcą, przewidziana jest ta sama stawka co na pierwszej umowie,
    którą podpisał.

    Strasznie nas to zdenerwowało bo to beznadziejne dzielenie (jak już
    Ktoś wspomniał) stażystów na lepszych i gorszych (paradoksalne
    zresztą, biorąc pod uwagę ile umieją nowi a ile starzy stażyści), ale
    skoro nie było żadnej możliwości pomyślnego załatwienia sprawy, po
    prostu pogodzilismy się z losem.

    Dziś do mojej Pani kierownik zadzwoniła urzędniczka UP i oświadczyła,
    że wszyscy starzy stażyści otrzymają aneksy do umów i podobnie jak
    osoby podpisujące umowę po 26.10 będą otrzymywały stypendium140%.

    Zupełnie nie znam się na prawie i nie potrafię wytłumaczyć dlaczego
    tak się stało, ale to fakt. Podobno osoby za to odpowiedzialne źle
    zinterpretowały ustawę, ktoś zgłosił się więc z pytaniem do
    ministerstwa- jak to ma właściwie wyglądać i taka właśnie otrzymał
    odpowiedź.
    Mam nadzieję, że nic nie poprzekręcałam, ale taką mniej więcej
    informację uzyskałam od mojej kierowniczki.

    Mam więc nadzieje, ze pocieszę teraz wszystkich stażystów, którzy
    podpisali umowy na gorszych warunkach.
    pozdrawiam"

    http://forumprawne.org/viewtopic.php?t=74086&postday
    s=0&postorder=asc&start=0