PracaGrupypl.praca.dyskusje › SAP - czy są jakieś kursy za w miare przystępną cenę?

  • 1. Data: 2004-06-10 15:17:38
    Temat: SAP - czy są jakieś kursy za w miare przystępną cenę?
    Od: "rołmann" <s...@t...pl>

    czesc
    zamierzam nauczyc sie SAP'a na własną rękę. Nie pracuję w firmie, w której
    cokolwiek byłoby robione w Sap'ie. W związku z tym moje pytanie - czy i
    ewentualnie gdzie można przejść szkolenia z takiego systemu we wszystkich
    bądź wybranych modułach.
    pozdrawiam
    RM.

  • 2. Data: 2004-06-10 16:30:47
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > cokolwiek byłoby robione w Sap'ie. W związku z tym moje pytanie - czy i
    > ewentualnie gdzie można przejść szkolenia z takiego systemu we wszystkich

    można przejść w Wawie w centrum szkoleniowym SAP ale przystępnie nie jest :)
    No.. zależy co kto rozumie za przystępnie...
    http://www.sap.com/poland/

    TJ

  • 3. Data: 2004-06-10 17:00:51
    Od: "rołmann" <s...@t...pl>

    fakt, 300 Euro za dzień to troche duzo ;) musiałbym upaść na głowe ;)

  • 4. Data: 2004-06-10 17:46:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-06-10 19:00, Użytkownik rołmann napisał :

    > fakt, 300 Euro za dzień to troche duzo ;) musiałbym upaść na głowe ;)

    E tam, musiałbyś chcieć i mieć pieniądze. Tyle.
    SAP-a nie uczy się dla sportu a firmy, które stać na to oprogramowanie
    stać też na przeszkolenie personelu po 300 EUR/dzień.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 5. Data: 2004-06-10 18:43:46
    Od: "Zenon" <...@...com>

    Użytkownik "rołmann" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > fakt, 300 Euro za dzień to troche duzo ;) musiałbym upaść na głowe ;)

    300/euro za dzień! Cfaniactwu i naciągactwu 3xNIE!!

  • 6. Data: 2004-06-12 09:30:06
    Od: "Maciek" <h...@w...pl>

    Witam,
    Zapytam troche inaczej: Czy gzies w wwie lub okolicach, w programie studiow
    ktorejs z uczelni sa jakies zajecia z SAPu ?

    Pozdr,
    M.

  • 7. Data: 2004-06-12 09:40:34
    Od: jelen <j...@s...org>

    Maciek piszac na pl.praca.dyskusje wymodzil niestety takiego oto njuwsa:

    > Zapytam troche inaczej: Czy gzies w wwie lub okolicach, w programie
    > studiow
    > ktorejs z uczelni sa jakies zajecia z SAPu ?

    Univeritaet w Frankfurcie nad Menem - widzialem na infromatyce zajecie z SAP
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 8. Data: 2004-06-12 13:58:45
    Od: amfora <a...@i...pl>

    Maciek <h...@w...pl> wrote:

    > Zapytam troche inaczej: Czy gzies w wwie lub okolicach, w programie studiow
    > ktorejs z uczelni sa jakies zajecia z SAPu ?

    Podstaw metodyki ASAP i ogólnych zagadnień dotyczących rozwiązań SAP
    uczą na podyplomowym studium "Informatyczne Systemy Zarządzania" w SGH.

    Z własnego doświadczenia dodam, że wiedzę zdobywa się w czasie wdrożeń,
    a nie kursów lub zajęć na uczelni...

    a.

    PS. "zajęcia z SAPu"? A co to za dziwo? :)

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 9. Data: 2004-06-12 14:53:18
    Od: "Juan" <j...@i...pl>

> [...]
    > cokolwiek byłoby robione w Sap'ie. W związku z tym moje pytanie - czy i
    > ewentualnie gdzie można przejść szkolenia z takiego systemu we wszystkich

    Taniego kursu SAPa nie znajdziesz nie ma szans. I tak jak ktos wspomniał - nie
    nauczysz sie tego na szkoleniu - tu trzeba pracy w firmie która używa lub
    wdrozenia. Chociaz - mialem podobny problem okolo rok temu - czekalem na
    podjecie pracy w firmie ktora wdrazala SAP. Jest dosc sporo dokumentacji na
    stronach angielsko-jezycznych - wiec polecam zaczac od pogrzebania w sieci.
    Czasami trafia sie swietnie przygotowane kursy interaktywne. No kwestia co
    chcesz tam robic. Uzywac, czy moze cos wiecej. Polecam jezyk ABAP, nawet ze
    srednia znajomoscia na rynku jest sie na super pozycji.