PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] koszt przewodu dr

  • 1. Data: 2004-06-10 13:50:33
    Temat: [OT] koszt przewodu dr
    Od: "PSIQ" <wwypler@__ANTYSPAM__interia.pl>

    Witam, to pytanie z zakresu "doskonalenia zawodowego" i nie znalazłem dla
    niego właściwszej grupy -

    Jakie są obecnie koszty przeprowadzenia przewodu doktorskiego dla piszących
    z tzw. "wolnej stopy"?

    Pytam chociaż o rząd wielkości, widełki, bardzo proszę o informacje!

  • 2. Data: 2004-06-10 15:00:06
    Temat: Re: [OT] koszt przewodu dr
    Od: jaropis <j...@n...gazeta.pl>

    PSIQ wrote:

> [...]
    > piszących z tzw. "wolnej stopy"?
    >
    > Pytam chociaż o rząd wielkości, widełki, bardzo proszę o informacje!

    najmniej okolo 5500 - koszty administracyjne (egzaminy, recenzje,
    wynagrodzenie dla promotora (z ktorego ten nawet nie ma mozliwosci
    zrezygnowac))

  • 3. Data: 2004-06-10 22:49:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PSIQ <wwypler@__ANTYSPAM__interia.pl> wrote:
> [...]
    > piszących z tzw. "wolnej stopy"?
    >
    > Pytam chociaż o rząd wielkości, widełki, bardzo proszę o informacje!

    Tak sie glupio zapytam - a prece masz juz napisana, ze sie martwisz
    kosztami?
    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-06-11 05:48:15
    Od: "PSIQ" <wwypler@__ANTYSPAM__interia.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    > Tak sie glupio zapytam - a prece masz juz napisana, ze sie martwisz
    > kosztami?
    > --

    Nie ma głupich pytań. Praca gotowa do otwarcia przewodu, moja uczelnia się
    sypie, więc może przeprowadzę przewód na innej. Jednak ktoś wystraszył mnie,
    że koszty przeprowadzanie przewodu mogą sięgac 20.000, na co nie jestem
    przygotowany, stąd pytanie.

    A ja się Ciebie zapytam - co wiesz na ten temat, skoro odpowiedziałeś
    pytaniem na mój post?