PracaGrupypl.praca.dyskusjeSAP - czy są jakieś kursy za w miare przystępną cenę? › Re: SAP - czy są jakieś kursy za w miare przystępną cenę?
    From: "Juan" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: SAP - czy są jakieś kursy za w miare przystępną cenę?
    Date: 12 Jun 2004 16:53:18 +0200

    czesc
    > zamierzam nauczyc sie SAP'a na własną rękę. Nie pracuję w firmie, w której
    > cokolwiek byłoby robione w Sap'ie. W związku z tym moje pytanie - czy i
    > ewentualnie gdzie można przejść szkolenia z takiego systemu we wszystkich
    > bądź wybranych modułach.
    > pozdrawiam
    > RM.

    Taniego kursu SAPa nie znajdziesz nie ma szans. I tak jak ktos wspomniał - nie
    nauczysz sie tego na szkoleniu - tu trzeba pracy w firmie która używa lub
    wdrozenia. Chociaz - mialem podobny problem okolo rok temu - czekalem na
    podjecie pracy w firmie ktora wdrazala SAP. Jest dosc sporo dokumentacji na
    stronach angielsko-jezycznych - wiec polecam zaczac od pogrzebania w sieci.
    Czasami trafia sie swietnie przygotowane kursy interaktywne. No kwestia co
    chcesz tam robic. Uzywac, czy moze cos wiecej. Polecam jezyk ABAP, nawet ze
    srednia znajomoscia na rynku jest sie na super pozycji.