PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rzut moneta ?

  • 11. Data: 2004-03-15 19:49:02
    Temat: Re: Rzut moneta ?
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c34oe8$k9s$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Teraz trzeba brać to co dają - "lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu"
    więc
    > jak po zatrudnieniu w mniejszej firmie wypali umowa z lepszą to trzeba
    > powiedzieć do widzenia i brać nową robotę

    Nie, nie i jeszcze raz nie - nie jestes pewien - zaczekaj z decyzja, nie
    podejmuj skutecznie prawnych zobowiazan. Zakladajac, ze w razie czego papier
    z wlasnym podpisem potniesz na paski i powiesisz w kiblu, jestes o krok
    blizej tego, zeby nastpenym razem zrobic komus ciut wieksze swinstwo. A jak
    drugie wyjdzie, to czemu by nie trzecie, plus tlum klakierow ktorzy
    doradzaja jak kolejne swinstwa czynic, zeby uszly na sucho.

    Tak, brac nowa robote. Ale uczciwie, a nie z nastawieniem, ze komus
    (pracodawcy) nie bedzie sie oplacac dochodzzic zagwarantowanych praw.

    Bo to zostawia niesmak i prowokuje ostroznosc. Ci cwani wyszczekani dosc
    szybko trafia na cwanszych od siebie. Trafia na uklad ktory pod pretekstem
    kariery wyssie z nich w kilka lat wszystko i zostawi wypalone wraki. Ale po
    dordze kilku srednioambitnych, stawiajacych na rzetelnosc pracodawcow kilka
    razy sie sparzy i wyciagnie wnioski, ktore zastosuje do tych mniej
    przebojowych.

    Jest cos takiego jak sumiennosc, rzetelnosc, odpowiedzialnosc, uczciwosc.

    Jest sporo (smiem twierdzic, ze duze sporo) pracodawcow, ktorzy te cechy
    cenia nie mniej niz wykszalcenie i doswiadczenie.

    > *** blad ***

    Zalezy jak kto patrzy. Zalezy kto w co celuje. Do czego chce dojsc i jakim
    kosztem.

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!

  • 12. Data: 2004-03-15 20:05:25
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:c3519v$icm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    ... ciach ...

    >szomiz
    > --
    >Kto pyta nie bladzi?
    >Kto pyta ten bladzi z innymi!

    wyjątkowo aktualna sygnaturka.... popieram Twoja wypowiedź ... takie
    poglady sa wyjątkowo żadko spotykane w Polsce...

    Piotr Żebrowski

  • 13. Data: 2004-03-15 21:43:37
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Katalizator" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    > w której jest

    > w sklepie i u fryzjera sie ludzie usmiechaja na zawołanie i atmosfera na
    20
    > min. jest przyjemna...

    To popracuj w firmie, w ktorej wlasciciel lub kierownik wpadna do
    pomieszczenia, gdzie siedza pracownicy i klienci i wykrzykuje do powladnego
    "Znowu, k..a ch...u spie.....s cos, tam". Znam (na szczescie nie z
    autopsji), takie przypadki. Pracownicy siedza cicho, bo o prace ciezko, a o
    swiadka w sadzie rowniez, zwlaszcza, ze wygrana w sadzie nie zapewni stalych
    zarobkow. I tak jeden miesiac, drugi...rok...kolejny..
    To akurat byl przyklad dosyc ekstremalny, chociaz prawdziwy, znany mi z
    opowiadan osoby, ktora miala "przyjemnosc" miec takiego szefa. I nie mowie
    tu o wojsku, gdzie takie zachowanie jest norma i nikt sie tym nie przejmuje
    (najwyzszy stopien wyzwany od ch.. jaki zaobserwowalem bedac w wojsku to
    major )
    Praca to nie klub towarzyski, ale w niektorych firmach lub urzedach ludzie
    potrafia sobie zapewnic niezle piekielko..

    ---

  • 14. Data: 2004-03-15 22:29:12
    Od: "Natka" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > To akurat byl przyklad dosyc ekstremalny, chociaz prawdziwy, znany mi z
    > opowiadan osoby, ktora miala "przyjemnosc" miec takiego szefa.
    (...)
    > Praca to nie klub towarzyski, ale w niektorych firmach lub urzedach
    ludzie
    > potrafia sobie zapewnic niezle piekielko..

    w mojej ostatniej firmie jeden z szefów się tak zachowywał.. dziewczyny
    które mu podlegały albo od razu odchodziły.. albo po roku miałay nerwice,
    lub wrzody... ja szukam pracy gdzie bedzie miła atmosfera..!!

  • 15. Data: 2004-03-15 22:43:53
    Od: "Natka" <n...@p...onet.pl>

    > Sa osoby, ktore nie zdaja sobie sprawy, ze "mila atmosfera w pracy"
    oznacza
    > po prostu zachowanie wzajemnego szacunku i zasad kulturalnych wg zwyklych
    > norm obyczajowych, zarowno pomiedzy wspolpracownikami jak i pomiedzy
    > podwladnymi i przelozonymi, przez wiekszosc czasu (nikt nie jest
    doskonaly)
    > jaki ci ludzie spedzaja ze soba.

    zgadzam się z Tobą.. nie trzeba sie podlizywać, ani zadnych głupich i
    sztucznych uśmiechów..ale tez zachowanie typu : ty ch.. znów coś spie... i
    tp uważam za koszmarne..
    Wystarczy szacunek dla tego co się robi i co inni robią w firmie..i od razu
    lepiej sie pracuje:)

  • 16. Data: 2004-03-15 22:47:22
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Natka" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    norm obyczajowych, zarowno pomiedzy wspolpracownikami jak i pomiedzy
    podwladnymi i przelozonymi, przez wiekszosc czasu (nikt nie jest doskonaly)

    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 17. Data: 2004-03-16 07:45:01
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w
> [...]
    > norm obyczajowych, zarowno pomiedzy wspolpracownikami jak i pomiedzy
    > podwladnymi i przelozonymi, przez wiekszosc czasu (nikt nie jest

    Chłopie!!! co ty gadasz??? kto tu mowi ze mila atmosfera w pracy
    szkodzi???czy jest niewskazana. Wiesz dlaczego temat postu jest "rzut
    moneta"?, bo nie da sie sie stwierdzic po wejsciu na korytarz obcej firmy,
    wsrod obcych, nieznanych ludzi, po kilku nic nieznaczacych usmiechach, ze
    atmosfera w firmie przez lata bedzie przyjemna. Trzeba ryzykować...W druga
    strone tak samo to dziala, nie poznasz nieprzyjemnej atmosfery po kilku
    minutach (oczywiscie sa wyjatki, ale w tym poscie nie mamy takich informacji
    ze mozemy brac je pod uwage).
    --
    PozdKa
    ** Wartość moralna naszych czynów

  • 18. Data: 2004-03-16 18:36:56
    Od: Rafał <k...@t...w.pl.chyba.pl>

    Użytkownik Piotr Żebrowski napisał:
    > wyjątkowo aktualna sygnaturka.... popieram Twoja wypowiedź ... takie
    > poglady sa wyjątkowo żadko spotykane w Polsce...

    RZadko.
    Żadko na pewno nie ;)

    Pozdrawiam
    Rafał