PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzucie okiem na moj cv i lm! › Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
    From: Aneczka <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
    Date: Thu, 03 Nov 2005 01:46:37 +0100

    Meantic napisał(a):
    > Witam i pozdrawiam.
    > Rzucicie okiem na moj cv i lm.
    > Mozecie go znalezc na stronie meantic.w.interia.pl
    > Pomozcie prosze.
    > Szukam pracy od 5 miesiecy i nic.
    > Wyslalem chyba z 100ofert i 0 konkretnych rozmow.
    > Tragedia. Walcie prosto z mostu co jest w moich cv i lm nie tak.
    > Narazie.
    > Tomek

    Nie obraź się, ale... ja też po takim CV nie zaprosiłabym Cię.
    Liczba literówek i błędów gram-styl - porażająca. Postaram się nie
    wymieniać tych i tego, co już zostało wymienione, więc dopiszę:
    - po co podkreślasz ilość dzieci? co niektórzy pracodawcy wezmą pod
    uwagę, ze jak masz jedno, w wieku jakim jest, to kto wie, czy właśnie
    nie staracie się o drugie, a jeśli tak, to trzeba się liczyć, że będą
    urlopy, przerwy... aż takie to ważne?
    - po co podkreślać tryb zaoczny studiów? część pracodawców odczyta to
    jako "gorsze studia"...
    - handlowiec, czy pracownik Office Depot mają raczej jasne obowiązki -
    nie ma potrzeby odrębnie ich wypisywać. Raczej poszukaj czegoś, co było
    niezwykłe - jakiś ciekawy pomysł, projekt, który miałeś okazję prowadzić
    i to wpisz.
    - kwalifikacje i umiejętności - ta część całkiem do przebudowy...

    ? moj pasj jest zarzdzanie grup osób (rekrutacja, kontrola,
    szkolenia, motywacja, dyscyplina)

    To do LM (na odpowiednie stanowisko), ew. wstaw do zainteresowań
    "zarządzanie ludźmi"

    ? realizuje zamierzone cele sprzedaowe i kosztowe (mam spore sukcesy
    w sprzedazy aktywnej),

    jw

    ? moj druga pasj s komputery a dokładnie notebooki,

    a co konkretnie? Sprzęt, jakieś oprogramowanie, może sterowniki,
    mikroprocesory? "moja pasja to komputer" to tak trochę na poziomie...
    użytkownika raczej mało zaawansowanego

    ? potrafi działa pod presja czasu i łatwo okrelam priorytety działania,

    do LM

    ? potrafi zarzdza kilkom grupami osób lub obiektami (mam
    dowiadczenie w zarzdzaniu dwom punktami detalicznymi),

    powtarzasz się - to już było widać w doświadczeniu...

    ? w celu maksymalizacji efektów sprzeday stosuje zasad: ,,aden wynik
    mnie nie zadowala",

    podpisuję się pod słowami Marcina...

    ? potrafi łatwo znale i rozwiza kady problem zwizany z
    zarzdzaniem grupa osób,

    nie ma takich ludzi - nawet z wieloletnim doświadczeniem; niestety
    pokazujesz tym zdaniem "niewiele jeszcze wiem o zarządzaniu ludźmi". I
    jest to potencjalna pułapka na rozmowie kwalifikacyjnej - co zrobisz
    jeśli trafisz na twardego wygę HR-owca, który podsunie Ci problem, z
    którym sam biedził się kilka miesięcy i będziesz miał się "wykazać"?

    ? potrafi obsługiwa kady system operacyjny komputera: dystrybucje
    Linux'a, czy przysłowiowe Okienka 95/98/Millenium/NT/2000/XP,

    A Unix w trybie konsoli? Solaris, Communicator, czy Kylin? Windows i
    Linuxy to nigdy nie było pełne spectrum... Na dodatek to określenie
    "przysłowiowe Okienka" - zamień na Windows - będzie bardziej profesjonalnie.

    ? łatwo przyswajam wiedze z obsługi systemów operacyjnych jak i
    wspomagajcych zarzdzanie,

    Do LM

    ? potrafi praktycznie wykorzysta znajomo pakietów biurowych do
    zwikszenie efektywnoci pracy np. Office firmy Microsoft (edytor tekstów
    Word, arkusz kalkulacyjny Excel),

    Wystarczy "dobra znajomość pakietu Microsoft Office"

    ? jestem kierownikiem kreatywnym - optymalizuje działania grupy jak i
    swoje,

    Tzn? oprócz tego - też raczej do LM

    ? dobrze znam prawo pracy,
    ? znam równie prawo konsumenckie,

    Połącz - dobra znajomość prawa pracy i prawa konsumenckiego (jest takie
    coś? chodzi mi o to, czy taka jest nazwa?)

    ? posiadam praktyczna umiejtno jazdy samochodem (kategoria B od
    1997),

    Lepiej: "czynne prawo jazdy kat B (od 1997)"

    ? posiadam samochód Fiat CC z 1997r.

    Wykasować - co to obchodzi Twojego potencjalnego pracodawcę czym jeździsz?

    Osiągnięcia chyba widziałabym wchłonięte przez doświadczenie, ale może
    się mylę...

    "jzyk angielski na w stopniu komunikatywnym,"

    Dziwne sformułowanie - język może być "na jakimś poziomie", albo (bez
    "na") "w stopniu..."

    Co do LM... jest późno i przyznam, że spacje zamiast liter nie ułatwiają
    skupienia... Ale... gdybym miała na biurku 2-3 CV, to pewnie po
    przeczytaniu Twojego sięgnełabym po LM (w nadziei, że nie umiesz dobrze
    napisać CV, ale w liście się lepiej przedstawisz). Ale przy liczbie 20+
    - na pewno nie.
    Co do listu - każdy chce wierzyć, że dla pracodawcy będzie idealny -
    podkreślanie tego kilkakrotnie nie sprawi jednak, że pracodawca w to
    uwierzy...

    I jeszcze jedno zdanie:
    "Obecnie jestem na etapie poszukiwania ciekawej pracy w renomowanej
    firmie,oferujcej moliwo rozwoju zawodowego."

    Dla mnie nie brzmi to dobrze, szczególnie w kontekście CV, z którego
    wynika, że od 4 miesięcy jesteś bez pracy. Skoro się wysłałeś do firmy
    X, to już dałeś do zrozumienia, że szukasz pracy...
    I nie musisz być wdzięczny - tu mają skorzystać obie strony - oni
    potrzebują Twojej pracy również...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka