PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzucie okiem na moj cv i lm! › Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
  • Data: 2005-11-03 13:15:32
    Temat: Re: Rzucie okiem na moj cv i lm!
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ki0km1l16atf9q9b3vmi2tmjhm7gcqpln3@4ax.com...

    > Bo gmail trafił do jakiejś bazy antyspamerskiej (4 miesiące temu tak
    > wtopiłem, bo serwery firmy do której słałem e-maila jej używały).
    > Zresztą sam gmail bardzo często odrzuca e-mail'e z załącznikami
    > (spróbuj wysłać rar'a, zip'a, nie mówiąc o exe z wp.pl) - jeśli byłaby
    > to odpowiedź z jakiejś firmy z załączoną ankietą do wypełnienia, to
    > wątpię że ktoś próbowałby skontaktować się jeszcze raz, szczególnie że
    > komunikat o błędzie jest przecież w jakimś dzikim narzeczu ;-)

    Interesujace. Zalozylam sobie gmaila i bylam bardzo zadowolona, ale teraz
    zajrzalam z poziomu strony www i w katalogu "spam" znalazlam... prace
    licencjacka Vertreta, o ktorej wyslanie tu prosilam i ktora mi sie nie
    sciagnela na konto - pewnie za zalacznik. A juz sobie pomyslalam, ze o mnie
    zapomnial :)

    To przykre, ze spam wymusza obrone, ktora potem negatywnie wplywa na
    normalna komunikacje. Z drugiej strony, na gmaila jeszcze ani jednego spama
    nie dostalam.

    Wychodzi na to, ze jesli ktos juz chce uzywac maila do celow zawodowych, to
    powinien wydac po prostu te 50 zl na roczny abonament na jakas platna
    skrzynke. Doklejenie reklam, niezaleznie od tego, w jakim sa jezyku, psuje
    image profesjonalizmu.

    I.