PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...

  • 1. Data: 2005-11-22 18:46:57
    Temat: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Od: piotrek <n...@d...pe>

    Witam,
    Dziś byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, gdzie dostałem do rozwiazania
    test w którym przedostatnie zadanie brzmiało: Narysuj Twarz, a ostatnie:
    Narysuj Siebie. (Reszta pytań była zwiazania z aplikowanym stanowiskiem
    - webmaster). Moze pytanie brzmi: na co do diaska to rysowanie? Co to
    daje pracodawcy i co trzeba narysować, żeby było dobrze? :)

  • 2. Data: 2005-11-22 19:50:28
    Temat: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Od: "wacek" <w...@w...pl>

> [...]
    > webmaster). Moze pytanie brzmi: na co do diaska to rysowanie? Co to daje
    > pracodawcy i co trzeba narysować, żeby było dobrze? :)

    może chodziło o zdolności graficzne? jak się robi stronkę www od podstaw i w
    całości samemu, to takie zdolności bywają nieocenione :O)

  • 3. Data: 2005-11-22 20:07:01
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

> [...]
    > - webmaster). Moze pytanie brzmi: na co do diaska to rysowanie? Co to
    > daje pracodawcy i co trzeba narysować, żeby było dobrze? :)

    Pewnie chodzi o jakies odmiany albo pociotki testu Kocha.

    http://www.krzysiekpp.prv.pl/koch.doc

    Bylo juz o tym na grupie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-11-22 20:16:20
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    http://www.jacekpapis.art.pl/test.htm

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-11-22 20:46:55
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > http://www.jacekpapis.art.pl/test.htm

    tak myślałem. totalne pierduły, dobre dla zabaw studenckich. z praktyką ma
    to mało wspólnego. Dlaczego pierwsze co nam przyjdzie do głowy w momencie
    opisywania "zyciowej abstrakcji" to mają byc nasze ideały? jeżeli juz, to
    jak więzi z ideałem nie były tak mocne ?
    dlatego twierdzę, że jest to dobre dla studentów. Dobrze podkoloryzowane i
    już można sprzedac nawiedzonemu pracodawcy, a ten ma później dylemat "czy
    osoba którą chcę zatrudnić będzie bardziej kochała siebie, ojca, matkę czy
    mnie"
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 6. Data: 2005-11-22 21:37:01
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl>

    gromax napisał(a):

    > Dobrze
    > podkoloryzowane i już można sprzedac nawiedzonemu pracodawcy, a ten
    > ma później dylemat "czy osoba którą chcę zatrudnić będzie bardziej
    > kochała siebie, ojca, matkę czy mnie"

    Dokładnie. :-) Ale niestety na psychoanalizę, zwłaszcza z dolnej półki (nie
    twierdzę, że całą do koszta należy wyrzucić), jest dobra koniunktura, podsycana
    przez popkulturę...

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski

  • 7. Data: 2005-11-22 22:12:52
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Pewnie chodzi o jakies odmiany albo pociotki testu Kocha.
    >
    > http://www.krzysiekpp.prv.pl/koch.doc
    >
    > Bylo juz o tym na grupie.

    Po co zamieszczasz takie rzeczy i jeszcze podajesz linki? Mało jest w
    Polsce speców, potrafiących dobrze interpretować ten test. I które ze
    znaczeń powinien sobie wybrać nieszczęśnik, który zechce po partyzancku
    samemu się "zdiagnozować"? "Test Drzewa" to pół na pół rysunki i tekst.

    Zamieść jeszcze instrukcję, jak zbudować bombę atomową, biblię seksu
    grupowego w wersji dla 5-latków i będzie komplet. Kompletny brak
    wyobraźni i odpowiedzialności.

  • 8. Data: 2005-11-22 22:50:23
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Ha, znaczy wiedza dla wybranych. Wiele osób potrafi samych się z diagnozować i
    podejść do tego chłodno i z rezerwą. Nie tylko TY. A jak nie, to nie martw się,
    nic im nie będzie. A im człowiek lepiej zna takie metody i psych testy tym mu
    łatwiej przejść je pozytywnie. Takie życie.

    Kriss.

  • 9. Data: 2005-11-23 05:14:23
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 22 Nov 2005 21:46:55 +0100, gromax
    <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> zakodował:

> [...]
    >opisywania "zyciowej abstrakcji" to mają byc nasze ideały? jeżeli juz, to
    >jak więzi z ideałem nie były tak mocne ?

    Szkoda, że KrzysiekPP nie ostrzegł, że na końcu jest analiza i żeby ją
    pominąć, zanim sobie postarasz się wyobrazić daną osobę i
    własnogłownie przeanalizować.

    Ja jeszcze nie przeczytałem analizy - nie doczytałem nawet opisu
    sytuacji do końca, ale pewne wyobrażenie już o tym ludku mam. Poczytam
    do końca, przemyślę i dopiero sobie porównam wyniki z psychologiem.

    Postaraj się zapomnieć o wynikach analizy i przeczytaj może ten test
    jeszcze raz. Bardziej zwracaj uwagę na formę, używane słowa niż na
    treść.

    Potem postaw sobie trochę pytań, co możesz powiedzieć o tym ludku.
    Czy jest egoistą czy filantropem?
    Czy jest pewny siebie, czy nie?
    Czy osoba jest zdecydowana, czy potrzebuje zewnętrznego autorytetu?
    itd.

    Wyniki są zazwyczaj ciekawe.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 10. Data: 2005-11-23 06:38:59
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

> [...]
    >
    > Zamieść jeszcze instrukcję, jak zbudować bombę atomową, biblię seksu
    > grupowego w wersji dla 5-latków i będzie komplet. Kompletny brak

    Che, o ile dobrze pamietam, to jakis czas temu ktos podal linki dio
    tychtestów i wtedy tez podniosły się gosy oburzenia.
    Bez przesady -mysle sobie- nozem tez mozna sobie zrobic krzywde, czy to
    oaznacza, ze nalezy wycofac z rynku wszyskie noze kuchenne?

    Jesli ktos sobie zrobi krzywde, to tylko sam i na wlasne zyczenie.
    Zupelnie nie rozumiem, skad taka duza "troska" o innych...?

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl