PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy :-) Tym razem ja narzekam › Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    From: "FX" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    Date: Mon, 7 Jul 2003 09:04:30 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@pd235.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > to wcale nie sa powalajace kwalifikacje. z pewnoscia nie powinienes byc
    > bezrobotny, ale nie oczekuj fury kasy za to, sa lepsi uwierz...

    Wiem. Nie sa powalajace - sa lepsi itp. Ale jest jeszcze cos takiego
    jak predyspozycje :-) do wykonywania konsultingu. Nieskromnie powiem: Mysle
    ze jestem w tym dobry.
    Do tego dzialam w dosc specyficznym sektorze jakim sa hotele, a
    akurat w tym kierunku nie tak znowu wielu jest specjalistow.

    > to jak na miejsce pracy i kwalifikacje wg absolutny sukces i rewelacja.
    IMHO
    > nikt wiecej ci nie da.
    > masz szczscie, bo ten kto cie zatrudnil przeplacil

    Nie przeplacil. Przez ten czas, ktory tam przepracowalem, przewinelo
    sie przez firme ponad 30 osob ktore mialy pracowac na podobnym
    stanowisku. Niestety - efekty mizerne.

    A byli to ludzie z 3-5 letnia praktyka w firmach takich jak:
    Computerland, Kamsoft, Comarch, TPSA, SAP itp. podobnej
    wielkosci.

    Wiec? Jesli przez kilka lat jestem najlepszy w firmie to chyba
    nie jest ze mna tak zle?

    > to powinno ci dac do myslenia

    Pomyslalem i wymyslilem: kicha na rynku pracy? :-)

    > moze przesadzasz, wiecej samokrytkyki i obiektywizmu

    Nie bardzo mnie chyba zrozumiales.

    > :/ to brzmi jak babska histeria, nie sadze ze fizyczni zarabiaja tyle i
    maja
    > tak lekka prace, to kolejny dowod ze brak ci obiektywnego spojrzenia.
    > pracodawca powinien cie zwolnic, a wtedy troche bys przejrzal na oczy

    Moj kumpel jest inzynierem po AGH i mimo ze moglby miec prace
    odpowiadajaca swoim kwalifikacja, pracuje przy ocieplaniu budynkow
    w warszawie. Zarabia 6000zl netto pracujac 10 godzin dziennie.

    Drugi, po US (mechanika) pracuje jako szklarz - 1800zl netto. Trzeci tez
    po US (fizyka jadrowa czy cos takiego), pracuje na budowie jako
    operator maszyny robiacej gladzie gipsowe, zarabia 2300 netto (firma
    niemiecka).

    > tam czeka cie raj....

    :-) Wiesz, moze tak. Prace mam zalatwiona. Kuzynka mojej dziewczyny
    mieszka i pracuje we Francji w duzym koncernie kosmetycznym. Jest tam
    managerem ds. rynkow wschodnich. Poruszyla troche znajomosci (a ma ich
    naprawde wiele) i zalatwila mi 12 ofert pracy w UE (Francja i UK) na
    stanowiskach informatycznych. Wybralem taka: Administrator systemow
    hotelarskich (bo na tym sie znam), praca w Londynie i na calym swiecie
    (obsluguja miedzynarodowe sieci). Wynagrodzenie? Niestety na poczatek to
    polowa z tego co zarabiaja tam anglicy z podobnymi kwalifikacjami :-( To
    jest na Polskie jakies... 14.000zl :-) Jak sie sprawdze to po pol roku
    dostane
    pelna stawke :-)

    FX