PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy :-) Tym razem ja narzekam › Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    From: "virtual" <v...@x...xxxx.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    Date: Mon, 7 Jul 2003 07:52:26 +0200

    > Wyksztalcenie: Licencjat - zarzadzanie finansami
    > Inzynier - Systemy informatyczne i telekomunikacyjne
    >
    > Do tego: MCSE oraz ISP
    > Znajomosc: SQL niezlym poziomie i Delphi, do
    > tego ERP/MRP2, i integracja systemow.

    to wcale nie sa powalajace kwalifikacje. z pewnoscia nie powinienes byc
    bezrobotny, ale nie oczekuj fury kasy za to, sa lepsi uwierz...

    > Zarabiam 2500-3200 zl netto+komorka+samochod.
    > Praca nie jest zbyt ciezka.

    to jak na miejsce pracy i kwalifikacje wg absolutny sukces i rewelacja. IMHO
    nikt wiecej ci nie da.
    masz szczscie, bo ten kto cie zatrudnil przeplacil

    > Problem w tym ze szukam lepszej pracy i choc jestem
    > zapraszany na rozmowy ktore czasami koncza sie
    > propozycja pracy to niestety nigdy nawet sa one
    > porownywalne do warunkow jake mam teraz.

    no widzisz

    > Gdy firma jest duza (bo glownie w takich szukam
    > pracy) to rzadko jestem zapraszany na rozmowy.
    > A jezeli juz - to na stanowiska szeregowych
    > pracownikow w najgorszych dzialach (np.Hotline za
    > 1200zl brutto).

    to powinno ci dac do myslenia

    > Powiedzcie mi - jak to jest w tym kraju - ze
    > czlowiek taki jak ja ma problemy z praca?

    moze przesadzasz, wiecej samokrytkyki i obiektywizmu

    > Wcale mnie nie dziwi ze studenci nie moga znalezc
    > pracy. Smiech mnie ogarnia gdy ludzie w branzy
    > IT chca zarabiac w trzy lata po studiach 5000zl netto.

    a mnie smiech ogarnia, ze ty chcialbys zarabaic wiecej niz zarabiasz

    > W W-wie czy Wroclawiu to moze mozliwe - ale gdzie
    > indziej? Zaczynam w to watpic.

    obecnie jest ciezko, dobrze maja tylko najlepsi

    > Po co studiowac? Po co placic kupe kasy za certyfikaty?
    > Po co w ogole sie uczyc jak pracuje sie za taka sama
    > lub mniejsza kase jak fizyczni do tego na stanowiskach
    > na ktorych odpowiedzialnosc jest praktycznie zerowa???

    :/ to brzmi jak babska histeria, nie sadze ze fizyczni zarabiaja tyle i maja
    tak lekka prace, to kolejny dowod ze brak ci obiektywnego spojrzenia.
    pracodawca powinien cie zwolnic, a wtedy troche bys przejrzal na oczy

    > Na szczescie juz zalatwilem prace za granica. Wiec
    > po wejsciu do UE znikam z tego kraju :-)

    tam czeka cie raj....

    > Dam szanse swoim mlodszym kolegom :-)

    oh, pewnie sa ci wdzieczni ;-))