PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy :-) Tym razem ja narzekam › Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    From: "resident" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy :-) Tym razem ja narzekam
    Date: Fri, 04 Jul 2003 20:34:51 +0200

    Ano tak to juz jest w tym kraju.
    Ja na ten przyklad jestem architektem z kilkuletnim doswiadczeniem i
    uprawnieniami (czyli wszystko co, teoretycznie do szczescia potrzeba).
    Przeszedlem ostatnio przez "sito" rozmow kwalifikacyjnych do szanowanej,
    wydawac by sie moglo i duzej firmy - z ogloszenia prasowego. Zaproponowano mi
    prace przy samodzielnym prowadzeniu projektu (czyli ryzykuje swoimi
    uprawnieniami)- i tu, choc to nic smiesznego, naprawde sie usmialem- ze
    stawka 2500 brutto (czyli mniej wiecej stawka dla kogos bezposrednio po
    studiach, bez doswiadczenia- w tej branzy). Dla ulatwienia dodam, ze do tej
    pory obracam sie wokol 4000 netto. Propozycja wiec nieco bolszewicka. Panowie
    z rozbrajajaca szczeroscia przyznali, ze fakt, to malo ale i sytuacja trudna
    wiec kogos tam znajda. Nie wiedziec czamu, nie biora pod uwage faktu, ze taka
    osoba, przy pierwszej lepszej okazji trzasnie drzwiami. Ale takie to juz w
    naszych firmach (w wiekszosci) pokutuje myslenie a o HR nikt nawet nie
    slyszal. Racja wiec, ze jesli jest okazja to warto zmykac za granice, co tez
    planuje (vide wczesniej)
    Pozdrawiam
    +
    archiwum i przeszukiwanie newsów