PracaGrupypl.praca.dyskusjeRyanair-stewrdessa › Re: Ryanair-stewrdessa
  • Data: 2004-08-09 00:29:47
    Temat: Re: Ryanair-stewrdessa
    Od: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominika g...@t...pl pisze:
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    > Kilka tygodni temu odpowiedzialam na ogłoszenie w "Gazecie Wyborczej"
    > dotycz?ce rekrutacji na kurs szkoleniowy na stewrdessę linii lotniczych
    > Ryanair.Udało mi się dostać ale nie wiem nic na temat gwarancji pracy po
    > kursie.Firma obiecuje zatrudnienie po zdaniu egzaminu, ale za kurs trzeba
    > zapłacić samemu okolo 13000 zł.Jesli kto? co? wie na ten temat to bardzo
    > proszę o informacje.
    > dziękuję

    W ogłoszeniu podano adres www na cabin-crew. Tam doczytałem, że kurs
    jest płatny. Ceny nie podano, ale link do American Academy czy coś
    takiego. Skoro płacisz, to powinnaś zdać, w innym przypadku to dziwne.
    Tylko co to za rekrutacja - raczej naganianie kasy szkole stewardów.
    To drogo, zwłaszcza, że zarobki oscylować będą w pobliżu 1000 funtów.

    Jerzy