PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy o pracę - uzasadnienie › Re: Rozwiązanie umowy o pracę - uzasadnienie
  • Data: 2002-11-26 21:21:10
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę - uzasadnienie
    Od: "TS" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nastepująca sytuacja. Dostaję wypowiedzenie umowy o pracę, tak naprawdę z
    > powodu złej kondycji finansowej firmy, ale jako uzasadnienie pisze: "słabe
    > wyniki w pracy". Absolutnie nie zgadzam się z tym uzasadnieniem, jest
    według
    > mnie krzywdzące.
    > Co mogę zrobić, oddać sprawę do sądu pracy, jakie mam szanse? Dodam, że
    > kilka już wcześniej zwolnionych osób jest gotowych świadczyc na moją
    > korzyść.

    Szanse masz duże.
    Jeśli zależy Ci na kasie, to idź do sądu. Jeśli natomiast zależy Ci na tym,
    żeby następny pracodawca się nie zraził, to dogadaj się na porozumienie
    stron + referencje. W drugim przypadku dodatkowa korzyść może być taka, że
    jak się firmie polepszy, to może znów do Ciebie się zgłoszą, a jak akurat
    będziesz "wolny" :-) to wrócisz.

    --
    Pozdrawiam