PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy o pracę - jaka data? PILNE!

  • 11. Data: 2006-04-29 08:28:19
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę - jaka data? PILNE!
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 29 Apr 2006 08:33:51 +0200, "exit"
    <josh11(antyspam)@wp.pl> zakodował:

    >Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    >wiadomości news:e2tq45$515$1@news.dialog.net.pl...
    >|
    >ej,czepiasz sie czeskiego bledu:-))

    Podobnie jak pracodawca może się czepić i sądzić o taki drobiazg. Więc
    po co ryzykować błąd, jak podawanie daty nie jest do niczego
    niezbędne? A co będzie, jak się okaże, że ktoś składa w momencie gdy
    zmienia mu się okres wypowiedzenia?

    Jak pisałem - podać trzeba niezbędne dane a pozostałe "zgodnie z
    ustawą".
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 12. Data: 2006-04-29 10:07:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2v1g8$28m$1@nemesis.news.tpi.pl exit
    <josh11(antyspam)@wp.pl> pisze:

    > ej,czepiasz sie czeskiego bledu:-))
    Błędu? Dwa razy tego samego? ;)

    Jotte

  • 13. Data: 2006-04-29 16:01:33
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e2vds2$bb1$1@news.dialog.net.pl...
    | Błędu? Dwa razy tego samego? ;)

    moze 4 razy tego samego....?

    pzdr
    exit

  • 14. Data: 2006-04-29 16:33:22
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik exit napisał:

    > Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości
    >
    > ma jakiej podstawie?

    Lipiec ma 31 dni...

  • 15. Data: 2006-04-29 16:38:37
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    | Lipiec ma 31 dni...

    no wiec napisalem ,ze popelnilem czeski blad tylko dlaczego nieomylna Jotte
    czepia sie nie wiedziec czego....:-)

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 16. Data: 2006-04-29 17:47:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e302om$5th$1@nemesis.news.tpi.pl exit
    <josh11(antyspam)@wp.pl> pisze:

    > moze 4 razy tego samego....?
    Bo ja wiem? Kto 4 razy popełnia ten sam błąd sam jest piątym błędem.
    Jeszcze jedno - nie jestem ona, tylko on (to pewne - sprawdziłem
    wielokrotnie).

    Jotte

  • 17. Data: 2006-04-29 17:53:30
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik exit napisał:

    > Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > no wiec napisalem ,ze popelnilem czeski blad tylko dlaczego nieomylna Jotte
    > czepia sie nie wiedziec czego....:-)

    (czepiania c.d.) :)
    1. czeski blad polega na przestawieniu cyfr, ty nie przestawiles cyfr...
    2. jotte to nie "ona", tylko "on"

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2006-04-29 18:42:40
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e308sf$6rp$1@news.dialog.net.pl...
    | Bo ja wiem? Kto 4 razy popełnia ten sam błąd sam jest piątym błędem.

    podaruj sobie ,,puste,, tesksty i znajdz sobie innego adresata swoich
    flustacji.

    exit

  • 19. Data: 2006-04-29 18:46:06
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    | (czepiania c.d.) :)
    | 1. czeski blad polega na przestawieniu cyfr, ty nie przestawiles cyfr...

    no i? dla scislosci poczytaj sobie definicje czeskiego bledu zamin zaczniesz
    sie ,,madrowac,,

    pzdr
    exit

  • 20. Data: 2006-04-29 19:00:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e30c6q$o33$1@nemesis.news.tpi.pl exit
    <josh11(antyspam)@wp.pl> pisze:

    > podaruj sobie ,,puste,, tesksty i znajdz sobie innego adresata swoich
    > flustacji.
    Dlaczego?
    I gdzie ja znajdę drugiego takiego śmisznego?

    --
    Jotte