PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiązanie umowy o pracę - jaka data? PILNE!

  • 1. Data: 2006-04-28 09:46:20
    Temat: Rozwiązanie umowy o pracę - jaka data? PILNE!
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    Witam

    Musze za chwilke złozyc wniosek i szczerze mowiac, nie wiem jaka date
    rozwiazania umowy na nim wpisac. Chodzi o formulke: "... zgody na
    rozwiazanie umowy o prace z dniem X" Czy ten X to data dzisiejsza,
    1.05.2006 czy data faktycznego odejscia z firmy (za 3 miesiace)?

    Mirro

  • 2. Data: 2006-04-28 10:00:53
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy o pracę - jaka data? PILNE!
    Od: "exit" <josh11(wytnij)@wp.pl>

    Użytkownik "mirro" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwiazanie umowy o prace z dniem X" Czy ten X to data dzisiejsza,
    > 1.05.2006 czy data faktycznego odejscia z firmy (za 3 miesiace)?

    jesli wpiszesz date dzisiejsza to 3 miesieczne wypowiedzenie konczy sie 30
    lipca a jak wpiszesz date 1.05.2006 to wypowiedzenie konczy sie 31.08.2006

    pzdr
    exit

  • 3. Data: 2006-04-28 10:02:28
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "mirro" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jesli wpiszesz date dzisiejsza to 3 miesieczne wypowiedzenie konczy sie 30
    > lipca a jak wpiszesz date 1.05.2006 to wypowiedzenie konczy sie 31.08.2006

    Dzieki. Dawno tego nie robilem :-) Ostatnio ponad 6 lat temu

    Mirro

  • 4. Data: 2006-04-28 10:04:23
    Od: "exit" <josh11(wytnij)@wp.pl>

    Użytkownik "mirro" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    najlepiej napisac: z dniem 28.04.2006 rozwiazuje umowe o prace w trybie
    ustawowym czyli z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia .Rozwizanie umowy o
    prace nastapi z dniem 30.07.2006.

    pzdr
    exit

  • 5. Data: 2006-04-28 14:20:12
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 28 Apr 2006 12:04:23 +0200, "exit"
    <josh11(wytnij)@wp.pl> zakodował:

    >prace nastapi z dniem 30.07.2006.

    Nie ma takiej możliwości, żeby wuypowiedzenie skończyło się tego dnia.
    Jak nie jesteś pewien, to po co pisać datę?

    "Wypowiadam umowę o pracę z zachowaniem ustawowego okresu
    wypowiedzenia"

    I wystarczy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 6. Data: 2006-04-28 17:04:09
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    | Nie ma takiej możliwości, żeby wuypowiedzenie skończyło się tego dnia.

    ma jakiej podstawie?

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 7. Data: 2006-04-28 19:02:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2ti20$k7k$1@nemesis.news.tpi.pl exit
    <josh11(antyspam)@wp.pl> pisze:

    > ma jakiej podstawie?
    Na podstawie kodeksu pracy. Czytałeś go może, albo chociaż o nim słyszałeś?

    Jotte

  • 8. Data: 2006-04-28 19:13:52
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e2tos5$3va$1@news.dialog.net.pl...
    | Na podstawie kodeksu pracy. Czytałeś go może, albo chociaż o nim
    słyszałeś?

    Art. 30 § 2 1
    ,,Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc albo ich
    wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca,,

    gdzies o tym paragrafie slyszalem.......

    --
    pozdrawiam,
    exit

  • 9. Data: 2006-04-28 19:23:58
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:e2tpl9$753$1@nemesis.news.tpi.pl exit
    <josh11(antyspam)@wp.pl> pisze:

> [...]
    > ich wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu
    > miesiąca,, gdzies o tym paragrafie slyszalem.......
    No więc widzisz, że 30.07.2006 się nie da.

    Jotte

  • 10. Data: 2006-04-29 06:33:51
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> napisał w
    wiadomości news:e2tq45$515$1@news.dialog.net.pl...
    | No więc widzisz, że 30.07.2006 się nie da.

    ej,czepiasz sie czeskiego bledu:-))

    --
    pozdrawiam,
    exit