PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy na czas określony? › Re: Rozwiązanie umowy na czas określony?
    From: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozwiązanie umowy na czas określony?
    Date: Wed, 30 Jan 2002 20:34:05 +0100

    Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał

    > Pominąłeś bardzo ważny szczegół - w UMOWIE musi być zapis o możliwości
    > jej wypowiedzenia z 2 tygodniowym okresem. Jeżeli go nie ma, to takie
    > umowy NIE można wypowiedzieć.
    Dokładnie o to mi chodzi. Jeśli nie ma zapisu, na jakiej zasadzie strony
    mogą ją wypowiedzieć?
    Doszły do mnie słuchy, że w takim przypadku pracownik może ją wypowiedzieć z
    wyprzedzeniem 2 tygodni, natomiast pracodawca - nie. Jak to jest tak
    naprawde?

    --
    mangha

    Ogień na skraju łąki. Kartofle w popiele. Szopa na brzegu morza. Krzyż
    Południa. Daleki Wschód. Daleka Północ. Dziki Zachód. Wielkie Jezioro
    Niedźwiedzie. Wyspa Triston de Cuna. Delta Mississipi. Stare domy
    Charotenbourga. Albert Camus. Światło poranka.