PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiazanie umowy, UZ › Re: Rozwiazanie umowy, UZ
  • Data: 2002-10-07 22:14:55
    Temat: Re: Rozwiazanie umowy, UZ
    Od: b...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    >
    > Pracuje w pewnej firmie na umowe-zlecenie. Obowiazuje mnie
    > dwutygodniowy okres wypowiedzenia. Oczywiscie istnieje mozliwosc
    > rozwiazania umowy za porozumieniem stron.
    >
    > Mam pytanie:
    > Co mi grozi jesli odejde z firmy przed zakonczeniem okresu
    > wypowiedzenia ? (szef nie zgodzi sie na rozwiazanie umowy za
    > porozumieniem stron)
    >
    > Pozdrawiam
    > Darek

    Jeśli w umowie nie masz żadnych kar na wypadek rozwiązania wcześniejszego umowy
    to w przypadku gdy "odejdziesz" przed zakończeniem okresu wypowiedzenia a
    zleceniodawca wykaże że poniósł szkodę z tego tytułu to może Ci grozić
    odszkodowanie. Sprawdź dokładnie umowę w aspekcie w/w ewentualnych kar. Gdyby
    były to zalezy to od ich konstrukcji ale co do zasady to i tak zleceniodawca
    musiałby wykazać szkodę. Pozdrawiam Beata