PracaGrupypl.praca.dyskusjeRóżowe słoniki, niebieskie słoniki..... › Re: Różowe słoniki, niebieskie słoniki.....
  • Data: 2004-02-03 09:27:31
    Temat: Re: Różowe słoniki, niebieskie słoniki.....
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (....ciach...)>
    > w podobnym do Twojego stylu ktos sie wymadrzal przez poltorej ekranu o
    > geometrii, figurach idealnych i boskosci ksztaltu kola
    > tymczasem... 'okragla nie wpadnie do srodka' :-)
    >
    > ludzie, dajcie sobie czasem na wstrzymanie

    Widzisz, nie chodzi o wymadrzanie sie. Ale o to, ze HR-owiec wzial klasyczna
    krzyzówke genetyczna z zadan dla klasy maturalnej i przerobil na przyklad z
    idiotycznymi kolorami (moja siostrzenica wlasnie to przerabia).
    Czasu na odpowiedz byl podobno malo a pytanie postawione jako pierwsze.
    Jezeli trafiloby na kogos w miare dobrego z biologii to ten trulby sobie
    glowe (przynajmniej mnie nie jest latwo spierwiastkowac w pamieci 0,3333) i
    tracil cenny czas.
    Moim zdaniem HR-owiec przygotowujacy testy po prostu dal ciala - jezeli
    odpowiedz miala brzmiec "za malo danych na wejsciu" to w rzeczywistosci byla
    bledna. Jezeli zas oczekiwal rozwiazania zadania to powinien tak dobrac
    liczby, rzeby mozna to bylo latwo zrobic w pamieci.
    Pozdrawiam
    Pawel