PracaGrupypl.praca.dyskusjeRóżowe słoniki, niebieskie słoniki..... › Re: Różowe słoniki, niebieskie sł oniki.....
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Różowe słoniki, niebieskie sł oniki.....
    Date: Tue, 03 Feb 2004 18:22:31 +0100

    Marcin Smieszek; <bvo822$j0c$1@news.onet.pl> :

    > to sproboj go odturlikac na bok ;-)

    Z tego co widziałem, to nie wszystkie klapy dają się łatwo odturliwać -
    niektóre mają jeszcze żebrowanie pod spodem, coby ją wzmocnić i może
    [???] dociążyć, więc raczej by się turlały wokół jednego punktu, a nie
    wprost. Ale to też może być odpowiedź - łatwiej ją przemieścić jednemu
    pracownikowi [żeby popsuć chumor - pracownicy czasami chyba biorą hak i
    szurają klapą po betonie].

    > ale do srodka nie ma szans wpasc

    Nie ma, ale tylko dlatego że jest wieksza od światła studzienki -
    "zapaść" się może.

    > nikt nie mowil o 'tylko' :)

    Ty nie, Twój poprzednik sprzed kilku miesięcy - znał dodatkowo dwie
    figury geometryczne - kwadrat i trójkąt. ;)

    > wszystko ma w sobie jakis ladunek wiedzy z roznych dziedzin...
    > mnie chodzilo bardziej o forme :)

    Może to rozgryźć psychologicznie? ;) - starasz się zminimalizować swój
    lęk [niepewność], poprzez negowanie innych rozwiązań, przywiązanie do
    istniejącego i wyglądającego na "mądre" oraz twarde obstawanie przy nim
    wszelkimi możliwymi argumentami?

    Też uważam, że jest to pytanie na stres i pomysłowość - niestety
    niektóre odpowiedzi, mimo że wyglądają bardzo mądrze, mogą zostać bardzo
    szybko zdyskwalifikowane - uważam, że w takich sytuacjach lepsza jest
    prostota, a nie odpowiedzi które się zna i "ładnie" wyglądają. ;) Ale to
    chyba choroba naszych czasów, że kiedy odpowiedź jest zbyt prosta, to
    dyskwalifikuje kandydata - takie czasy.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)