PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-29 20:51:02
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości
    news:1766468154.20050329220218@nie.pisz.tu...

    > Już prawie 10 lat temu wysyłałem takie coś regularnie do Włoch
    > firmą kurierską. Po przesłaniu raz przez pocztę, gdzie przesyłka w
    > cztery tygodnie nie dotarła (dotarła po sześciu) zmuszony poleciałem
    > do kuriera i na drugi dzień przesyłka była na miejscu. Więcej nie
    > miałem odwagi wysyłać pocztą. Ale może ta restrykcja wagowa dotyczy
    > przesyłek krajowych...

    hm. http://polityka.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1215
    877 - to jest
    artykul z 2005 i jest napisane, ze "Wzrosły ceny usług pocztowych, ale tylko
    tych, na które Poczta Polska ma monopol (przesyłki do 50 g)". Wynikaloby
    wiec, ze sie mylilam z monopolem, ale nie w te strone co mowisz - ze ma
    wiekszy zakres niz do 20g.

    I.