PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Czytajcie Gazety.....(bylo; Rozmowa na Poczcie Polskiej)
  • Data: 2005-03-31 13:19:51
    Temat: Re: Czytajcie Gazety.....(bylo; Rozmowa na Poczcie Polskiej)
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No dobrze. Rozumien twoją argumentację. A jak ma się to do zapewnienia
    > dyrektora że listonoszy, owszem, potrzebują? Na listonosza podania nie
    > złożyłam
    > ale mój brat tak. I jeśli dostanie on tą pracę tzn że ktoś z góry PP powie
    > że
    > jest kochankiem szefa i dlatego dostał pracę? Absurd.
    > I jak to jest że od sekretaki słyszę że w okienkach na zmianach i w
    > sortowni
    > baby się nie wyrabiają bo jest ich za mało a dyr mówi że tylko listonoszów
    > mu
> [...]

    W każdej firmie jest różne obłożenie na różne stanowiska. Listonoszy może w
    ogóle brakować - praca mało rozwijająca a do tego nienajbezpieczniejsza.
    Natomiast pan w okienkach może być nadmiar. Co więcej nie znamy planu
    reorganizacji poczty - jeżeli w ogóle taki plan istnieje - dlatego nie
    wiadomo czy np nie obejmuje on zmiany struktury zatrudnienia.
    W pierwszym poście sugerowałaś, ze dyrektor nie chiał Cię zatrudnić bo nie
    masz odpowiednich "pleców". Jeżeli zatrudni Twogo brata to będzie to Twoim
    zdaniem dowód na to że on je ma?
    A może po prostu dyrektor potrzebuje listonoszy a ludzi do okienek nie. Albo
    spodziewa się do okienek napływu pracowników z likwidowanych albo
    ograniczanych oddziałów....
    Pozdrawiam
    Paweł