PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    <d26lnj$df8$1@news.dialog.net.pl> <d273j3$ake$1@news.onet.pl>
    <d274v7$oju$2@news.dialog.net.pl> <d283tv$k4b$1@news.onet.pl>
    <d28hel$k59$1@news.dialog.net.pl> <d28jd8$70r$1@news.onet.pl>
    <d28loi$ngi$1@news.dialog.net.pl> <d28p4s$fbg$1@news.onet.pl>
    <d28ut4$u1t$1@news.dialog.net.pl> <d292n4$9c7$1@news.onet.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <d29rjj$e5t$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@e...elsat.net.pl>
    <d2a9db$fij$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Tue, 29 Mar 2005 03:47:16 +0200

    Marcin Bogdański napisał(a):

    > Najpierw Ty. Podałeś czarny scenariusz bez kwot, to go jakoś uzasadnij.

    Czarny? Raczej całkiem realny w obecnej rzeczywistości.
    Podałem przykład, który na wykładzie z ekonomii dostałem jako przykład
    kosztów społecznych i uzasadnienie 'dlaczego nie należy prywatyzować
    wszystkiego'. Akurat tak się wpasowało to do dyskusji. Co do rozwoju
    wydarzeń, to jestem wprawdzie optymistą, ale w to, że wszyscy Ci
    zwolnieni górnicy znajdą pracę to jakoś nie wierzę. Dalszy scenariusz,
    jaki przedstawiłem, opiera się głównie na historii. Były już, takie
    sytuacje gdzie duża grupa osób traciła nagle źródło dochodów.
    Nie bez powodu istnieje ochrona prawna zabezpieczająca przed masowymi
    zwolnieniami i redukcjami zatrudnienia, nawet w sektorze prywatnym.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl