PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Date: Sat, 26 Mar 2005 22:10:20 +0100

    Użytkownik "Bionka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:39a6.0000167d.4245ccaa@newsgate.onet.pl...

    > A ja mam 28 lat! I wbrew wszystkiemu chciałabym pracować na poczcie. Nawet
    > tym zakichanym okienku! Bo jak mam stać po znaczek albo odebrać awizo 45
    > min w
    > kolejce co ma 5-6 osób to gotuje sie we mnie! Chcialabym pokazac tym
    > kuprom
    > wołowym że można inaczej: szybciej, sympatyczniej, wydajniej!
    > Tak, to idealizm. Ale, na Boga, pracowałam w prywatnych firmach i takie
    > zachowania obsługującego były na porządku dziennym!

    Z takim podejsciem nie wytrzymasz nerwowo w pracy na poczcie, bo bedziesz
    miec na co dzien 8 godzin to, na widok czego w Tobie sie "gotowalo" przy
    krotkich zetknieciach. Czemu poczta? w prywatnych firmach dobra obsluge
    klienta i docenia, i wiecej zaplaca, i bedziesz miec poczucie wplywu na
    rozwoj firmy (z poczty sie korzysta, bo jest monopolista na rynku przesylek
    do 20g czy jakos tak - i nie sadze, ze lepsze wyniki tej czy innej placowki
    pocztowej skutkuja jakimis premiami czy innymi wyrazami docenienia dla
    pracownikow).

    I.