PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    From: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Date: Sat, 26 Mar 2005 22:06:55 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@nat-dz2.aster.pl

    Bionka napisała:

    > A ja mam 28 lat! I wbrew wszystkiemu chciałabym pracować na poczcie. Nawet w
    > tym zakichanym okienku! Bo jak mam stać po znaczek albo odebrać awizo 45 min w
    > kolejce co ma 5-6 osób to gotuje sie we mnie! Chcialabym pokazac tym kuprom
    > wołowym że można inaczej: szybciej, sympatyczniej, wydajniej!
    > Tak, to idealizm. Ale, na Boga, pracowałam w prywatnych firmach i takie
    > zachowania obsługującego były na porządku dziennym!

    W prywatnych firmach liczy się maksymalna wydajność pracownika i zysk firmy.
    W firmach państwowych liczy się ciepła posadka, niewychylanie się,
    miernota. Zysk i wydajność nie mają znaczenia, bo wszak i tak w firmę
    kasę pompuje państwo (czyli społeczeństwo).
    Mnie, tak samo jak Tobie nie podoba się funkcjonowanie Poczty Polskiej,
    ale co mamy zrobić?

    Pitt