PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-26 20:57:14
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "Bionka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spodziewałaś się czegoś innego po państwowej firmie, gdzie wciąż panuje
    > przeświadczenie "czy się stoi, czy się leży 1500 się należy"?
    > Może kiedyś sprywatyzują tego kolosa na glinianych nogach. Ja pewnie
    > tego nie dożyję (mam 29 lat), ale może moje dzieci.
    >
    > Pitt

    A ja mam 28 lat! I wbrew wszystkiemu chciałabym pracować na poczcie. Nawet w
    tym zakichanym okienku! Bo jak mam stać po znaczek albo odebrać awizo 45 min w
    kolejce co ma 5-6 osób to gotuje sie we mnie! Chcialabym pokazac tym kuprom
    wołowym że można inaczej: szybciej, sympatyczniej, wydajniej!
    Tak, to idealizm. Ale, na Boga, pracowałam w prywatnych firmach i takie
    zachowania obsługującego były na porządku dziennym!