PracaGrupypl.praca.dyskusje"Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG › Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
  • Data: 2003-06-28 16:41:25
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ta rozmową, która przed chwilą czytałem również bardzo dobrze świadczy o
    Panu. Oczywiśćie bardzo dobrze w cudzysłowiu. To chyba syndrom dzisiejszych
    czasów, żeby szukać do pracy tzw. łosi, najlepiej z wyższym wykształceniem,
    10 letnim stażem pracy oraz zerowymi wymaganiami odnośnie wynagrodzenia.
    Gratuluje pomysłu na biznes - dużo oczekiwać w zamian nic nie dając.