PracaGrupypl.praca.dyskusje"Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG › Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
  • Data: 2003-06-27 14:55:13
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Jaworski wrote:

    > http://www.e-gsm.pl/s1.php3?id=onas
    >
    > Rozmowa kwalifikacyjna przez Gadu-Gadu zakrawa na żart. Publikowanie
    > prywatnej rozmowy tu również nie za dobrze świadczy o szukającej
    > pracy.

    Jak sam Paweł dalej w wątku pisze nie była to rozmowa prywatna
    lecz 'rozpoznawcza'. Szczęściem Izy było to, że nie zmarnowała
    zbyt dużo swojego czasu na osobiste spotkanie z Pawłem.
    A co do publikacji to chyba nie byłoby nic do zarzucenia gdyby
    cytowała z pamięci żenującą rozmowę w siedzibie firmy, więc o
    co Ci chodzi?

    --
    papkers

    Nie da się uciec przed swoim przeznaczeniem,
    szczególnie jeśli się nie ucieka.