PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi

  • 11. Data: 2005-06-10 19:42:49
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Krzysiu, pewnys siebie :)

    Zebys wiedzial ;) Ile razy oszczedzilem sobie gadania samym tylko
    robieniem groznej miny ... ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2005-06-10 19:57:08
    Od: "kor_nick" <c...@c...pl :P>

    > Zebys wiedzial ;) Ile razy oszczedzilem sobie gadania samym tylko
    > robieniem groznej miny ... ;)

    oj wiem wiem :)
    jak cie spotkam na drodze to uciekne :P

    kor_nick

  • 13. Data: 2005-06-10 20:21:14
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    biedronka napisał(a):
    > Jakie mogą paść pytania na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta
    > w Kuratorium Oświaty?? Jak powinnam się na nią przygotować? Błagam
    > podpowiedzcie, przyczynicie się do zmniejszenia bezrobocia wśród
    > absolwentów.

    Ludziska błagam wróćcie do tematu
    Biedronka

    Nie denerwuj się.

    Najważniejsze to spać w nocy poprzedzającej rozmowę.
    Pytania na pewno będą typowe w stylu :
    Czy umie pani obsługiwać komputer?
    Jakimi programami się pani posługuje?
    Czy jest pani dyspozycyjna?
    Czy umie pani obsługiwać kserokopiarkę i fax ?
    itd

    Wizualnie sprawdzą czy prawa ręka wyrasta z prawej strony ciała a lewa z
    lewej, nogi mają być na dole a głowa na górze oczywiście w środkowej
    części ciała powinien znajdować się tułów! ;)
    Zastanawiam się dlaczego nikt nie pyta czy aplikujący umie posługiwać
    się długopisem, ołówkiem i piórem ? ;)
    Może ktoś mi to wytłumaczyć ?
    Wwa

  • 14. Data: 2005-06-11 10:58:24
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-10 22:21:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Wwa* skreślił te oto słowa:

    > Zastanawiam się dlaczego nikt nie pyta czy aplikujący umie posługiwać
    > się długopisem, ołówkiem i piórem ? ;)
    > Może ktoś mi to wytłumaczyć ?

    O to zaczną pytać dopiero za jakiś czas, jak obecne podstawówkowe pokolenie
    wychowane na komputerach zacznie aplikowac o pracę ;]

    --
    Lia

  • 15. Data: 2005-06-11 13:33:51
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - koniec dyskusji??
    Od: "biedronka" <b...@i...pl>

    Czy nikt już nie chodzi na rozmowy kwalifukacyjne na tego typu stanowiska
    pracy?

    Biedronka

  • 16. Data: 2005-06-11 13:48:34
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-11 15:33:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *biedronka* skreślił te oto słowa:

    > Czy nikt już nie chodzi na rozmowy kwalifukacyjne na tego typu stanowiska
    > pracy?

    Ale to naprawdę nie jest żadne _wyjątkowe_ stanowisko. Rozmowa też pewnie
    nie będzie obfitowac w niespodzianki.

    Aha, jakby Cię spytali czy potrafisz skonfigurowac OE to odpowiedź brzmi -
    nie :)

    --
    Lia

  • 17. Data: 2005-06-11 13:54:37
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Sat, 11 Jun 2005 15:48:34 +0200, ludzik
    o nazwie Lia <L...@p...onet.pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Aha, jakby Cię spytali czy potrafisz skonfigurowac OE to odpowiedź brzmi
    > -
    > nie :)

    konfiguracja badzIEwiastego OE to tylko wciśnięcie delete :)

    --
    lynx

  • 18. Data: 2005-06-11 13:59:48
    Od: "biedronka" <b...@i...pl>

    > Ale to naprawdę nie jest żadne _wyjątkowe_ stanowisko. Rozmowa też pewnie
    > nie będzie obfitowac w niespodzianki.

    Sęk w tym, że to nie pierwsza moja rozmowa kwalifikacyjna. Poprzednie
    tyczyły się innych kompletnie stanowisk, dlatego różniły się od siebie.
    Zatem ciekawa jestem o co mogą pytać tym razem, bo na pewno nie o
    wynagrodzenie, gdyż to zapewne jest ustalone z góry. To co napisałam w CV i
    Liście motywacyjnym jestem w stanie potwierdzić pełnymi zdaniami. Zobaczą że
    faktycznie mam dwie ręce, nogi tułów i głowę na karku. Jednak ciekawa
    jestem, czy mogą mnie czymś "zastrzelić", dlatego pytam grupowiczów o
    podzielenie się doświadczeniami.

    > Aha, jakby Cię spytali czy potrafisz skonfigurowac OE to odpowiedź brzmi -
    > nie :)

    Co to jest OE?

    Biedronka

  • 19. Data: 2005-06-11 14:06:00
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-11 15:59:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *biedronka* skreślił te oto słowa:

    > Sęk w tym, że to nie pierwsza moja rozmowa kwalifikacyjna. Poprzednie
    > tyczyły się innych kompletnie stanowisk, dlatego różniły się od siebie.

    Aż tak bardzo do siebie sie rózniły, żeby podejrzewać, że kolejna rozmowa
    będzie szczególnie odmienna?

    > Zatem ciekawa jestem o co mogą pytać tym razem, bo na pewno nie o
    > wynagrodzenie, gdyż to zapewne jest ustalone z góry.

    Nawet jak wynagrodzenie jest ustalone to mogą spytać za jaką kwotę Ty
    raczysz pracowac. To zupełnie normalne.

    > To co napisałam w CV i
    > Liście motywacyjnym jestem w stanie potwierdzić pełnymi zdaniami.

    A to bardzo dużo, bo sa tacy, którzy nie pamietają co w CV napisali.

    > Zobaczą że
    > faktycznie mam dwie ręce, nogi tułów i głowę na karku. Jednak ciekawa
    > jestem, czy mogą mnie czymś "zastrzelić", dlatego pytam grupowiczów o
    > podzielenie się doświadczeniami.

    Mogą się spytać czy lubisz tańczyć, jaką ksiązkę ostatnio przeczytałaś, o
    Twoją porażkę życiową. Mnie o takie "pierdy" pytali na rozmowie w dużej
    firmie z branży IT... jak w urzędzie mają podobną fantazję - to może się
    powtórzą ;]

    > Co to jest OE?

    Żartujesz sobie, prawda???

    ps. Co wpisałas w Cv opisując swoje "kompetencje komputerowe"?
    --
    Lia

  • 20. Data: 2005-06-11 14:13:08
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl>

    Biedronka:

    > Sęk w tym, że to nie pierwsza moja rozmowa kwalifikacyjna.

    Sęk w tym ,że - skoro nikt nie odpowiada - nikt nic nie wie szczególnego
    o rozmowach na takie stanowiska. Jakby ktoś wiedział, to już byś dostała
    odpowiedź.
    Zwłaszcza po trzecim pogonieniu ;-)

    > Jednak ciekawa
    > jestem, czy mogą mnie czymś "zastrzelić", dlatego pytam grupowiczów o
    > podzielenie się doświadczeniami.

    Hm.... mogą Cię pytać np. o poziom umiejętności obsługi komputera. Bądź
    szczera, bo to łatwo sprawdzić.

    > Co to jest OE?

    Program do czytania grup dyskusyjnych - ten, z którego korzystasz.

    --
    Pozdrawiam ciepło, Magda
    1. Nie dokarmiaj cudzych paranoi. |JID