PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa Swiadectwo › Re: Rozmowa Swiadectwo
    From: "Peyto" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa Swiadectwo
    Date: Mon, 10 Jan 2005 14:24:39 +0100

    Użytkownik "Marcos" <9...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:crtuql$5u9$1@inews.gazeta.pl...
    > Żenujacy jest Twoj poziom - wyznaje zasade nie mam nic madrego do
    > powiedzenia nie zabieram glosu.
    > Nie powinienem ripostowac ale....
    > Po 1-wsze kazdy czlowiek ma roznego rodzaju dylematy - to bylo tylko
    pytanie
    > i jak mozna na jego podstawie formulowac wnioski
    > Po 2 -gie ladnie to tak generalizowac i krytykowac nie znajac osoby -
    rownie
    > dobrze moge o tobie napisac np. zes ...%%*^%$#
    > Po 3-cie wieszkosc stolkow w budzetowce jest rozdawana z klucza znajomosci
> [...]

    No może dlatego tak napisałem nie lecząc żadnych kompleksów że dylemat
    nakłamać czy nie, jest prosty, albo jestem uczciwy albo nie.
    Jeśli miałbym iść do pracy z podejściem że pracuje tam sam beton więc ja
    muszę być taki sam to dałbym sobie spokój.
    Wiem doskonale jaki poziom jest prezentowany w budżetówce, zwłaszcza w
    urzędach, ale nie tylko tam nie przyjmują za przygotowanie merytoryczne czy
    wręcz przeciwnie.
    Mnie się pytają co jakiś czas, czemu w mojej poprzedniej firmie pracowałem
    tak krótko, i mówię że firma się rozpadła, chociaż wszyscy mi to odradzali,
    żby ściemniać, że odszedłem bo to bo tamto. Może to kwestia wychowania lub
    zasad ale nie miewam dylematów skłamać czy nie, jeśli miałbym przez nie
    dostaćpracy że powiedziałem tak jak było, to może i lepiej. Wolę wiedzieć że
    przyjęto mnie w powodów merytorycznych do pracy a nie dlatego że powidziałem
    to co chcieli usłyszeć.

    Jeśli Cię uraziłem, to przepraszam, przyznaję że trochę mnie poniosło, to
    pewnie przez lekturę książki pt. Polactwo Ziemkiewicza.

    Tym razem pozdrawiam i życzę miłego dnia ;-)