PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozliczanie delegacji zagranicznej - ryczalt na przejazdy › Re: Rozliczanie delegacji zagranicznej - ryczalt na przejazdy
    From: "Evian" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozliczanie delegacji zagranicznej - ryczalt na przejazdy
    Date: Tue, 29 Oct 2002 10:42:48 +0100

    "Czaszka" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:apl9pb$rod$1@news.onet.pl...
    > Czesc!
    >
    >Rozumiem, ze jesli nie posiadam rachunku za taksowke to
    > przysluguje mi ten ryczalt. Ale czy mozliwa jest sytuacja w ktorej pani
    > rozliczajaca delegacje mowi np "Ja wiem ze pan byl wozony za darmo, wiec
    > ryczalt panu nie przysluguje".

    W przypadku gdy pracodawca lub stona zagraniczna zapewnia i oplaca dojazd
    własnym lub wynajętym środkiwm transportu delegowanemu pracownikowi
    przysluguje wyłącznie ryczałt na usługi bagażowych w wysokości 1/3 diety.
    Pozatym popatrz w DZ.U nr 50, poz 525 z 2001 roku znajdziesz min na
    www.infor.pl lun www.abc.com.pl . W tym dzienniku jest dokładnie wyjasniony
    sposób rozliczania wszystkich delegacji.

    Aha stawki mogą byc nieaktualne ale sposób rozliczenia jest na pewno taki
    jak tam.
    Gosia