PracaGrupypl.praca.dyskusjeRoszczenia byłego pracodawcy (długie) › Re: Roszczenia byłego pracodawcy (długie)
    From: "Maksik" <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Roszczenia byłego pracodawcy (długie)
    Date: Sat, 17 Apr 2004 12:08:59 +0200

    Użytkownik "Totik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c5qmm6$4bc$1@news.onet.pl...

    > Wyjasnij nam tylko jak mozna zwolnic dyscyplinarnie kogos kto nie
    pracuje
    > (nie ma umowy)?
    > Jesli jest tak jak piszesz to gosc ma powazne problemy - praca na
    czarno? To
    > chyba jest karalne ;-)
    NO WŁAŚNIE!!! (ufff, wreszcie-wyżej opisałem inny ciekawy przypadek z tej
    firmy)

    > Po za tym z tego co wiem to po zakonczeniu okresu probnego pracodawca
    musi
    > albo przedluzyc umowe, albo dac swiadectwo pracy. Jesli tego nie zrobil
    > kolejne wykroczenie.
    > Jesli dales sprawe do sadu to teraz mozesz tylko spokojnie czekac. Mysle
    ze
    > sprawe masz wygrana.
    Mam już korzystny dla mnie wyro, tylko czekam na jego uprawomocnienie się.
    Były pracodawca co i rusz składa jakieś wnioski, sprzeciwy, które sąd
    regularnie oddala, ale termin uprawomocnienia się wyroku też się oddala.
    > Tylko nie daj sie w nic wrobic. Nie pertraktuj z
    > pracodawca, zebys przypadkiem nie dal sie namowic na jakies wsteczne
    > podpisanie umowy czy cos w tym stylu. Zlewaj pracodawce i cierpliwie
    czekaj.
    O to się nie martw.

    > A tak swoja droga, to czy ten Twoj pracodawca jest na pewno zdrowy
    > psychicznie?

    Na pewno nie jest. W tej chwili z tej firmy wszyscy pouciekali albo są na
    wypowiedzeniu. Jest też jeden gość który ma umowę "na czas wykonywania
    określonej pracy".Koniec. Kropka. Ale jakiej pracy? No pracy...Ale na jaki
    czas. Noo, na czas wykonywania... Debilizm. Ktoś mądry powie mi jak ten
    gość może odeść z firmy? Bo jak pdejdzie bez dogadania się, na bank
    dostanie dyscyplinarkę.