PracaGrupypl.praca.dyskusjeRenegocjacja oferty › Re: Renegocjacja oferty
  • Data: 2005-12-19 21:33:49
    Temat: Re: Renegocjacja oferty
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> szukaj wiadomości tego autora

    > zazwyczaj takie proby skazane sa z gruntu na niepowodzenie (bo na
    negocjacje
    > jest czas podczas rozmowy kwalifikacyjnej)?
    >
    > Z gory dzieki za informacje

    na negocjacje jest czas po rozmowach kwalifikacyjnych, w trakcie rozmów o
    zatrudnieniu.
    Ja osobiście nie podchodziłbym do tematu jako do negocjacji. Zacznij od
    rozmowy, np:

    - przepraszam, przedtsawiona przez Państwa propozycja nie pokrywa się z
    ustaleniami jakie przyjęliśmy podczas.....
    - wydaje mi się, że w propozycję/dokumenty wkradł się błąd- rozmawialimy o
    kwocie......

    lub nieco ostrzej zależnie od sytuacji i kontekstu kulturowego:

    - słuchaj skurwielu- ruchać to my ale nie nas- rusz dupe i każ tej cizi
    poprawić papiery bo sie cyfry nie zgadzają. Takim cwelom jak ty tośmy pod
    celą za mniejsze wałki bombe na mokro robili .
    - yo mothafucka ! miałem inną zajawke na kase łoju jeden- gibaj poprawiać
    teksty bo ścierwem zalatują

    :-))))

    Jackare