PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacje do "renomowanych" firm

  • 11. Data: 2006-10-15 17:47:03
    Temat: Re: Rekrutacje do "renomowanych" firm
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Użytkownik " Clouddancer" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:egrcb7$1j1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > "entry
    > level" nie uświadczysz. Co oni mają zerową rotację i totalny brak awansów
    > (jak
    > ktoś dostaje kopa w górę to trzeba go zastąpić na starym stanowisku) że
    > nikogo
    > nie potrzebują?
    >
    > Coraz częściej odnoszę wrażenie że na strony gazet i serwisów
    > rekrutacyjnych
    > trafiają jedynie ochłapy które nie rozeszły się bez ogłoszeń.
    >
    > W tym momencie statystyczny Kowalski zada pytanie "jak dobrać sie do

    Moje doswiadczenia z tym sa nastepujace... moja Agencja pracy (mowie o
    branzy IT) przedstawila mi oferte naprawde renomowanej Firmy z pytaniem czy
    interesuje mnie tego typu praca (pewnego rodzaju specjalizacja). Po
    odpowiedzi twierdzacej z mojej strony, dostalem informacje co to za Firma
    (nazwa adres) z informacja ze moje cv i zgloszenie zostaly tam wyslane i
    Firma sie ze mna skontaktuje.
    Dlaczego Agencja nie podawala nazwy Firmy w swoich ogloszeniach ? Musza z
    czegos zyc, a sama Firma nie chce odbierac po 100 telefonow dziennie z
    pytaniem o taka i siaka oferte pracy. Pozatem Agencja wpierw przeprowadzila
    ze mna wywiad psychologiczny i inne rozne nieco smieszne kogle mogle, a na
    rozmowie rekrutacyjnej w Firmie mialem juz tylko testy ze znajomosci
    technologii itp.

    --
    Z pozdrowieniami

    Zespol oFirmie.info

    www.ofirmie.info

  • 12. Data: 2006-10-15 21:55:26
    Temat: Rekrutacje do
    Od: "Dario" <n...@N...gazeta.pl>

    Czesto bywa tak ze te firmy maja ustawiane rekrutacje, z gory wiadomo kto
    bedzie pracowal, wrecz ludzie podsylani sa na rozmowy, poniewaz sa znajomymi
    prezesa.
    Ostatnim szczytem bezczelnosci bylko gdy jedna dziewczyna na rozmowie
    powiedziala wprost rekrurujacym ze ma gdziesz ich zdanie i opinie o niej gdyz
    i tak wie ze bedzie tu pracowac poniewaz jest bardzo dobra znajoma jednego z
    prezesow.
    Czlowieka moze szlag trafic...

  • 13. Data: 2006-10-16 08:29:29
    Temat: Re: Rekrutacje do
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Dario" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gdyz
    > i tak wie ze bedzie tu pracowac poniewaz jest bardzo dobra znajoma jednego

    Alez skąd :) wszak nalezała jej się ta posada chośby za samą szczerość :)
    Nie takie rzeczy w zakładach pracy widziałem i rzeczywiście - zwykle w
    firmach jest
    gro darmozjadów na których robią inni.Ale tak bylo zawsze - i tak zostanie,
    więc niema się o co pieklić
    puki czlowiekowai placa za jego prace - a ze zysk firmy pomniejszaja o
    utrzymanie pasibrzuchów to juz
    sprawa miedzy zarządem i udziałowcami.

    Pozdrawiam
    kantor

  • 14. Data: 2006-10-16 18:50:59
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Gdzieś czytałem że podanie
    > nazwy pracodawcy w ogłoszeniu zwiększa liczbę odpowiedzi o około 20%, więc
    po
    > co zawężać sobie grupę z której można wybierać?

    Bo nie ma większej różnicy, czy wybierasz ze 100, czy 120 ofert. Natomiast
    masz prawie pewność, że na te 100 ofert większość będzie od despotów, którzy
    podejmą się każdej pracy bez względu na nazwę firmy. A despota równa się
    TANI.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 15. Data: 2006-10-17 07:40:03
    Od: "Kovy" <k...@g...com>

    Lukasz napisał(a):
> [...]
    > podejmą się każdej pracy bez względu na nazwę firmy. A despota równa się

    W sensie, że desperat? :>

    BP, NMSP

    pzdr
    kovy

  • 16. Data: 2006-10-18 22:46:39
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

> [...]

    gdyz
    > i tak wie ze bedzie tu pracowac poniewaz jest bardzo dobra znajoma jednego

    To mi przypomnialo stary dowcip:

    - Dlaczego Pan własnie u nas chce studiowac prawo?
    - Tato nie wyglupiaj sie...

    stclaus