PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja - pytania pracodawcy › Re: Rekrutacja - pytania pracodawcy
    From: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekrutacja - pytania pracodawcy
    Date: Sun, 15 Jan 2006 02:54:46 +0100

    Użytkownik "tonika" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6b96.00000160.43c999ee@newsgate.onet.pl..

    Na czesc pytan juz odpowiedzialas. Moze nie wprost. Zapiszmy odpowiedzi:

    > 2. Jaki jest Twój cel życiowy?
    Czy, jako pracodawca, moze Pan zadac od potencjalnego pracownika
    odpowiedzi na to pytanie?

    > 3. Jaka praca sprawia Ci największą satysfakcję?
    Pytalam na grupie dyskusyjnej, ale tam nie wiedzieli.

    > 4. Jaką pracę wg Twojej oceny, potrafisz wykonywac naprawdę dobrze?
    Jak wyzej.

    > 7. Dlaczego chcesz pracowac w (nazwa firmy) i jakiego typu praca lub jakie
    > stanowisko najbardsziej Ci odpowiada?
    Nie wiem. O takie rzeczy pytam innych. Najlepiej ludzi z Internetu,
    ktorzy nigdy mnie nie widzieli.

    > 9. Co możesz wnieść do firmy (nazwa) i dlaczego uważasz że będzie to dobre
    > dla
    > firmy?
    Nie wiem, poniewaz znam Was tylko ze strony internetowej. Nie wpadlam na
    to, zeby zasiegnac jezyka na Wasz temat, ale zapytalam na grupie dyskusyjnej
    i zapewne ktos mi to zasugeruje.

    Zastanawiam sie jak wpadlas na pomysl, aby pytac na grupie jak sie
    ustosunkowac do np. pytania 'jakie jest twoje hobby'... Miej nadzieje, ze
    ten pracodawca nie zaglada na ta grupe. Juz nie bede wspominal o poziomie
    samodzielnosci i zaradnosci, bo pozno jest i spac mi sie chce.