PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekord czasu pracy › Re: Rekord czasu pracy
    From: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rekord czasu pracy
    Date: Tue, 30 Nov 2004 17:00:10 +0100

    > Nic dodać, nic ująć

    to ja juz sam nie wiem co ja mam myslec! w wielkim skrucie bylo to tak:

    - na rozmowie, ktora skladala sie z 2 czesci, przeprowadzano na nas "testy"
    tzn praca w grupach, dostawalismy zadania do wykonania itp.po przejsciu
    owych "testow" z grupu okolo 15 osobowej wyodrebniono grupe 4 osobowych
    szczesliwcow (w tym JA) do rozmow "oko w oko".Po rozmowie poinformowano mnie
    za zostane powiadomiony o jej efektach za 14 dni!

    - po kolo14 dniach od rozmowy zadzwonil do mnie pan z firmy X i pogratulowal
    mi tego, ze dostalem prce i ze teraz zaprasza mnie juz na spotkanie, na
    ktorym omowimy warunki pracy i podpiszemy wstepna umowe...powiedzial ze
    skontaktuje sie ze mna za nastepne 2 tygodnie i wyznaczy date spotkania...

    - minely 3 tygodnie!! wiec ja dzwonie do "Pana" w celu "przypomnienia sie"
    i z czystej ciekawosci czemu to sie tak przeciaga?!Ucielismy sobie mila
    pogawedke :) Pan grzecznie mi wytlumaczyl (pamietal mnie-co mnie
    podbudowalo, iz faktycznie musialem dobrze wypasc na tej rozmowie :D ), ze
    maja teraz problemy techniczne i zebym sie nie martwil, ze caly czas ma
    nasze dokumenty (moje i innych kandydatow) i ze w najblizszym czasie (podal
    znow magiczne 14 dni) sie skontaktuje i ze bedzie "cacy"

    - minelo 1,5 miesiaca (czyli 6 tygodni) znowu ja dzwonie...niestety Pan
    odbiera po czym, (udajac, tak mi sie wydaje bo nastapilo to jak sie
    przedstawilem) nas rozlancza przez zaklucenia czy co??!!dzwonie znowu...nikt
    nie odbiera!!jeszcze raz, tez cisza...dzwonie ostatni raz i zostawiam
    wiadomosc na skrzynce (przedstawiam sytuacje i prosze o kontakt)

    - mijaja kolejne 3 tygodnie - zero kontaktu!! wiec dzwonie ponownie...Pan
    odbiera i znowu "dziwne" zaklucenia, ze nieby Pan mnie nie slyszy...i tak
    przez nastepne 3-4 razy kiedy usilowalem sie dodzwonic .. pozniej sie
    wkurzylem i nie zadzonilem bo bym mu nawtykal....

    robia walki!!!