PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urzędy Pracy - Warszawa / Pruszków

  • 1. Data: 2003-04-02 10:39:46
    Temat: Urzędy Pracy - Warszawa / Pruszków
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Witam,
    Wydaje mi się (patrz poniżej) że mogę się zarajestrować jako berobotny
    albo w Warszawie (Ciołka) albo w Pruszkowie.
    Ponawiam zatem pytanie; czy wiecie gdzie są mniejsze kolejki?
    A może coś wiecie o urzędzie na Grochowskiej?
    Dlaczego mam taki wybór? Bo mam meldunek stały w W-wa, a czasowy w
    Pruszkowie? Czy Panienka słusznie mnie poinformowała, że mogę w obydwu
    miejscach się zjawić?
    Pozdro,
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu

  • 2. Data: 2003-04-02 20:33:39
    Temat: Re: Urzędy Pracy - Warszawa / Pruszków
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    KaeL napisał:

    > Dlaczego mam taki wybór? Bo mam meldunek stały w W-wa, a czasowy w
    > Pruszkowie? Czy Panienka słusznie mnie poinformowała, że mogę w obydwu
    > miejscach się zjawić?

    Sie dzisiaj zmoge i pomoge:

    Ustawa o zatrudnieniu i przeciwdzialaniu bezrobociu z 14 grudnia 1994r.

    Art. 2
    2) bezrobotnym - oznacza to osobę, o której mowa w art. 1 ust. 2 pkt 1 i
    2, nie
    zatrudnioną i nie wykonującą innej pracy zarobkowej, zdolną i gotową
    do
    podjęcia zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy obowiązującego w
    danym zawodzie lub służbie, z zastrzeżeniem lit.g), nie uczącą się w
    szkole
    w systemie dziennym, zarejestrowaną we właściwym dla miejsca zameldo-
    wania __(stałego lub czasowego)__ powiatowym urzędzie pracy,

    Dodatkowo przelecialem ustawe automatem szukajac innych wystapien slow
    "zameldowania" i "zameldowaniu" (powyzszy fragment znalem wczesniej) i
    nic nie znalazlem - znaczy sie, jak Pani z UP bedzie sie produkowac to
    przedstaw jej wskazany fragment.

    Co do kolejek na Ciolka - na pewno trzeba bylo przychodzic przed 8, zeby
    zalapac sie do kolejki.

    Flyer

  • 3. Data: 2003-04-04 06:23:34
    Temat: Rejestracja w Urzędzie Pracy
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Wydaje mi się, że ten temat jest mało obecny w archiwum, więc pozwólcie że
    skrótowo opiszę moją wczorajsza rejestrację.
    Wszystko miało miejsce w Warszawie, na ul. Ciołka. Dodam tylko że część W-wy
    powinna się rejestrować na Grochowskiej - zapewne chodzi o prawobrzeżną
    warszawkę.
    Po pierwsze: opisane przeze mnie wcześniej tu na grupie xera nie były
    potrzebne.
    Po drugie: okazało się, że oprócz opisanych przeze mnie wcześniej dokumentów
    wymagana jest również książeczka wojskowa (Gotex! musiałem jechać do domu i
    straciłem kolejkę :(). Podaję zatem spis wszystkich wymaganych dokumentów:
    - wszystkie świadectwa pracy,
    - dowodzik,
    - książeczka ubezpieczeniowa,
    - świadectwo ukończenia ostatniej szkoły,
    - książeczka wojskowa.
    Po trzecie: nie było tragicznie. Rozdawali numerki i nie trzeba było stać -
    można byłó siedzieć lub wyjść na miasto. Okres oczekiwania - około 1.5 - 2
    godziny.
    Po czwarte: i co dalej? Wyznaczyli mi spotkanie pod koniec miesiąca a tu
    koledzy z grupy strszą że pieniędzy jeszcze długo nie zobaczę...

    Pozdro,

  • 4. Data: 2003-04-04 10:36:19
    Temat: Re: Rejestracja w Urzędzie Pracy
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    KaeL napisał:

    > Po pierwsze: opisane przeze mnie wcześniej tu na grupie xera nie były
    > potrzebne.

    Na grupie padaly przyklady, ze to zalezy od UP - wolna amerykanka.

    > Po trzecie: nie było tragicznie. Rozdawali numerki i nie trzeba było stać -
    > można byłó siedzieć lub wyjść na miasto. Okres oczekiwania - około 1.5 - 2
    > godziny.

    A o ktorej sie stawiles?

    Flyer

  • 5. Data: 2003-04-05 17:11:04
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Sprawa ma się inaczej ja jestem z Lublina u nas aby się zarejestrować
    potrzebne są niestety xera dokumentów a ty w urzędzie może zrobiłeś głupotę
    zostawiając oryginały świadect ,a co do książeczki wojskowej to sorry bo ja
    jestem kobietą i w wojsku nie byłam.
    Kolejna sprawa pierwsze pieniądze dostaje się po upływie 2 miesięcy tłumaczą
    się brakiem kasy ale tak jest.
    A pierwsza wizyta to jest po to wyznaczona żeby zarejestrować się do
    ubezpieczenia sprawy ZUS.
    Może u was jest szybciej ja przedstawiam ci jak u nas jest z zasiłkami .
    POWODZENIA za książeczkę sorry

  • 6. Data: 2003-04-06 14:23:02
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Po raz pierwszy około 10. Potem wpadłem parę minut po 12 i już przeleciała
    ta kolejka. No to wziąłem drugi numerek - choć nawet chcieli mnie wpuścić.
    Ale ja nie miałem wypełnionych papierów- a świadectw mam paręnaście...
    Pozdro,

  • 7. Data: 2003-04-06 14:26:14
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Użytkownik "Gotex" <N...@n...com> napisał w wiadomości
    > ty w urzędzie może zrobiłeś głupotę zostawiając oryginały świadect
    spoko - tylko pokazałem.
    > a co do książeczki wojskowej to sorry bo ja jestem kobietą i w wojsku nie
    byłam.
    no to ja też sorry - za insynuacje ;)
    --
    KaeL

  • 8. Data: 2003-04-06 19:21:18
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    KaeL napisał:

> [...]
    > ta kolejka. No to wziąłem drugi numerek - choć nawet chcieli mnie wpuścić.
    > Ale ja nie miałem wypełnionych papierów- a świadectw mam paręnaście...

    Dzieki - znaczy, ze moze cos sie zmnienia na rynku na plus - chyba pojde
    popsuc im statystyke ;).

    Flyer

  • 9. Data: 2003-04-07 01:54:34
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    KaeL napisał:

> [...]
    > ta kolejka. No to wziąłem drugi numerek - choć nawet chcieli mnie wpuścić.
    > Ale ja nie miałem wypełnionych papierów- a świadectw mam paręnaście...

    To jeszcze tylko jedno pytanko dla porzadku.

    Tak jak pisales, to zrozumialem, ze teraz tylko Ciebie na cos tam
    wpisali a porzadna rozmowa bedzie za miesiac?

    Flyer

  • 10. Data: 2003-04-08 07:50:19
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    > Tak jak pisales, to zrozumialem, ze teraz tylko Ciebie na cos tam
    > wpisali a porzadna rozmowa bedzie za miesiac?
    Wiesz - Pani nie była zbyt miła. A i dodzwonić sie do nich nie sposób.
    Reasumując: nie spytałem się i nie wiem. Zobaczymy...
    Pa,