PracaGrupypl.praca.dyskusje › (...) zamieszczenie następującej klauzuli wraz z podpisem (...)

  • 1. Data: 2003-04-02 12:23:11
    Temat: (...) zamieszczenie następującej klauzuli wraz z podpisem (...)
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Witam,

    Kiedyś się już chyba pytałem, ale może prawo się zmieniło...
    Chodzi o umieszcznienie w CV klauzili zezwalającej na przetwarzanie moich
    danych osobowych.
    Przecież wysyłając takie CV na adres e-mailowy nie mogę go podpisać! No
    chyba że mam zeskanowac mój podpis...
    Piszę dlatego że właśnie przeczytałem ogłoszenie gdzie było (cytuję) "W CV
    prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli wraz z podpisem ...". No i
    zaraz podali swój e-adres.

    No to co - skanować?

    Pozdro,
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu

  • 2. Data: 2003-04-02 20:33:32
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    KaeL napisał:

> [...]
    > prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli wraz z podpisem ...". No i

    Dla kretynow (nie mysle o autorze postu) kretynskie rozwiazania - zrob
    jakis zygzak niepodobny do podpisu, zeskanuj - Ty bedziesz zadowolony
    (ale bezpieczny) i adresat bedzie kontent :).

    Flyer

  • 3. Data: 2003-04-03 06:19:53
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    No dobra, ale ten mój cytat jest z ogłoszenia poważnej firmy...
    Nie ma tu na grupie kadrowców z poważnych firm? Co Wy na to?
    Pozdro,