PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 i brak zgody

  • 1. Data: 2003-04-02 07:00:19
    Temat: L4 i brak zgody
    Od: "Gregory" <g...@k...com.pl>

    dzisiaj rozwala mi lepek, czuje ze mam grype - ide wiec do naczelnego i
    zwalniam sie do lekarza. Wychodze z jego gabinetu i lapie mnie moja pionowa
    dyrektorzyca, ktora kategorycznie zabrania mi pojscia na zwolnienie.
    Obled, ale co mam robic?

  • 2. Data: 2003-04-02 07:36:09
    Temat: Odp: L4 i brak zgody
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Gregory <g...@k...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6e1rs$kmt$...@n...onet.pl...

    > dyrektorzyca, ktora kategorycznie zabrania mi pojscia na zwolnienie.
    > Obled, ale co mam robic?

    Kategorycznie zabronic jej zabraniania :-)))
    "Precz z preczem" - jak mawiał Tytus w nie pamiętam której księdze.

    Rafał

  • 3. Data: 2003-04-02 09:33:50
    Temat: Re: L4 i brak zgody
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    pionowa
    > dyrektorzyca, ktora kategorycznie zabrania mi pojscia na zwolnienie.

    spytac czy dzis juz lala ...
    a tak serio to przeprosic ja, ze nie mozesz z nia rozmawiac, bo jestes w
    takim a nie innym stanie i wlasnie wychodzisz do doktora. to trzeba potrafic
    zrobic; tak samo jak trzeba potrafic byc takim oslem jak ta baba :-/

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 4. Data: 2003-04-02 20:33:23
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    dromader napisał:

> [...]
    > takim a nie innym stanie i wlasnie wychodzisz do doktora. to trzeba potrafic
    > zrobic; tak samo jak trzeba potrafic byc takim oslem jak ta baba :-/

    E tam - nakaslac na nia z solidnym opluciem - jak sie nie szczepila, to
    za dwa dni bedzie wyjeta ;).

    Flyer