PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja w PUP po zasilek

  • 1. Data: 2006-09-24 15:49:02
    Temat: Rejestracja w PUP po zasilek
    Od: "A.Walczyński" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Po 7 latach pracy dostalem standardowe 14-dniowe wypowiedzenie z pracy
    (bez podania przyczyny) i teraz musze zarejestrowac sie w PUP. Okres
    wypowiedzenia konczyl sie w polowie miesiaca i pytanie - czy powinienem
    zarejestrowac sie jeszcze w tym miesiacu czy tez np. z dniem 1
    pazdziernika? Jak bedzie korzystniej (chodzi o zasilek)? Dziekuje za pomoc.
    --
    Pozdrawiam,
    A.W.

  • 2. Data: 2006-09-24 17:04:42
    Temat: Re: Rejestracja w PUP po zasilek
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "A.Walczyński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarejestrowac sie jeszcze w tym miesiacu czy tez np. z dniem 1
    > pazdziernika? Jak bedzie korzystniej (chodzi o zasilek)? Dziekuje za

    Zasiłek dla bezrobotnych może zostać przyznany po 7 dniach od
    rejestracji w urzędzie pracy.

    wa

  • 3. Data: 2006-09-24 17:59:29
    Od: "Michal" <m...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > zarejestrowac sie jeszcze w tym miesiacu czy tez np. z dniem 1
    > pazdziernika? Jak bedzie korzystniej (chodzi o zasilek)? Dziekuje za

    Cos mi sie tu nie podoba. Powyzej 3 lat pracy obowiazuje 3-miesieczny okres
    wypowiedzenia (chyba ze sie cos zmienilo)

    Michal

  • 4. Data: 2006-09-24 18:06:52
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Cos mi sie tu nie podoba. Powyzej 3 lat pracy obowiazuje
    3-miesieczny okres
    > wypowiedzenia (chyba ze sie cos zmienilo)

    Może się zgadzać i nic się nie zmieniło. Nie ma ograniczenia czasu
    trwania umowy na czas określony.

    wa

  • 5. Data: 2006-09-25 05:38:42
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Sun, 24 Sep 2006 17:49:02 +0200, "A.Walczyński" napisał(a):

> [...]
    > zarejestrowac sie jeszcze w tym miesiacu czy tez np. z dniem 1
    > pazdziernika? Jak bedzie korzystniej (chodzi o zasilek)? Dziekuje za pomoc.

    Zarejestrować się możesz po zakończeniu pracy. Czy zrobisz to jeszcze we
    wrześniu, czy już w październiku, czy jeszcze później - dla otrzymania
    prawa do zasiłku nie ma to znaczenia (oby nie później niż 6 miesięcy od
    ostatniego dnia pracy). Większe znaczenie ma ubezpieczenie - jesteś
    ubezpieczony do końca września. Więc najlepiej zarejestruj się najpóźniej 2
    października. Ciągłość ubezpieczenia nie ma żadnego znaczenia, ale po co
    ryzykować i nie być przez jakiś czas ubezpieczonym?

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl