PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja DG - POMOCY !!! › Re: Rejestracja DG - POMOCY !!!
  • Data: 2002-12-06 11:03:08
    Temat: Re: Rejestracja DG - POMOCY !!!
    Od: "Jarek \"Kadron\" Czyrko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sting wrote:

    > Witam!
    > Chciałbym się dowiedzieć czy jesli przy rejestracji działalnosci
    > gospodarczej jako datę rozpoczęcia działalności podam np 1lipca 2003roku
    > (czyli dopiero za pół roku) to czy ZUS będe musiał już teraz płacić co
    > miesiąc czy dopiero od lipca 2003roku?
    > Do tego czasu czyli lipca miałbym tylko papierek rejestracyjny ale firmy
    > jeszcze bym realnie nie miał, czyli nic nie robil!
    > Pozdrawiam i licze na odpowiedź, z góry dziękuję.

    Zgodnie z definicja pani w Zakladzie Ucisku Spolecznego obowiazek
    ubezpieczeniowy (haraczowy) nastepuje w momencie powstania obowiazku
    podatkowego (haraczowego). Ja zalozyllem dzialalnosc 11.10 w wpisie mam ze
    25.10 a w US i ZUS podalem ze rozpoczynam od 1.11 i wszystko bylo i jest
    ok.

    Pozdrawiam Jarek