PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja › Re: Rejestracja
    From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rejestracja
    Date: Fri, 4 Oct 2002 14:06:12 +0200

    <k...@p...onet.pl> w
    news:3355.00001b5f.3d9d325f@newsgate.onet.pl

    > W innych urzedach spostrzegam raczej powolne polepszenie
    > jakosci uslug, natomiast w UP (ktore zdazalo mi sie "odwiedzac"
    > w odstepach paroletnich)jest coraz gorzej, coraz bardziej chamsko
    > i upierdliwie.

    A mnie sie w "moim" PUP nawet podoba (choc oczywiscie wolabym tam nie
    bywac). Zostal przeniesiony do nowego budynku, zatrudniono sporo nowych
    urzedniczek (sa tez mlode praktykantki). Nikt nie krzyczy, nie wyglada
    jakby robil petentowi łaske (tutaj pozwole sobie uzyc polskiej czcionki,
    gdyz bez niej ktos moglby cos opatrznie zrozumiec ;-P) spokojnie mozna
    uzyskac potrzebne informacje :)

    BTW - ostatnio jak bylem to w pokoju gdzie mozna popytac o oferty pracy
    pojawila sie pani reporter chcaca zrobic zdjecie. Niestety bylem tylko ja
    i pewien gosc. Powiedziala, ze musi miec wieksza grupe mlodych ludzi.
    Urzednicy tlumacza, ze nie bardzo bo tutaj sie rozmawia indywidualnie no
    ale wreszcie poszli jej na reke. Reporterka wiec spedzila z korytarza
    grupke dziewczyn, zaczela nas ustawiac. Tej jakies dokumenty do reki,
    tamtej cos podpisywac kaze, a jeszcze innej udawac, ze o czyms rozmawia z
    urzedniczka. Alez oni oszukuja opinie publiczna! ;)

    pozdrawiam
    Greg