PracaGrupypl.praca.dyskusjeRejestracja › Re: Rejestracja
  • Data: 2002-10-06 20:36:34
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a cz to nie jest tez czasem ogolna tendencja w panstwowych urzedach w
    > polsce? czy ktos gdzies byl w takim, gdzie petenta obsluguja milo,
    > sprawnie i po ludzku?
    >
    > bo ja osobicie nie trafilam, a to co sie dzialo w skarbowym,
    W skarbowym nie bywam, domyslam sie, ze tam mozna dostac szalu...
    Zalatwialem inne sprawy typu wymiana prawa jazdy, zmiana formy wlasnosci
    nieruchomosci.
    Poniewaz pare latek minelo od koniecznowsci zalatwienia czegokolwiek, to
    mimo, ze zachwycony nie bylem, to jednak stwierdzilem wyrazna poprawe w
    stosunku do stanu sprzed 3-4 lat.
    Pewno czynnik regionalny tez jest istotny. U mnie bezrobocie w porywach
    siega 20%

    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/