PracaGrupypl.praca.dyskusjeRefleksje nad fachowcami › Re: Refleksje nad fachowcami
    From: kRzys punkRacy <p...@N...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Refleksje nad fachowcami
    Date: Wed, 25 Jun 2003 19:54:35 +0200

    On Tue, 24 Jun 2003 22:09:48 +0000 (UTC), r...@r...pl wrote:

    >moje wnioski [doswiadczenia] ida dalej:
    >- nawet poleceni moga Cie normalnie okrasc - patrzec na lapy trzeba stale :(
    >- klasa robotnicza nie zaczyna dnia bez piwka, nawet ta mila i sympatyczna
    bez przesady z ta klasa robotnicza, byc moze dzieje, sie tak w
    przypadku jakis starszych fachowcow z czasu realnego socjalizmu. moj
    kuzyn pracuje jako stolarz, meble pod zabudowe itd ale i remonty,
    glazura, marmur mu nieobcy i nie dosc ze nie pije od rana, nie kradnie
    jest mily i elastyczny.. jesli trzeba przyjechac na drugi koniec
    miasta, a nawet za nie ma problemu... swiatek, piatek czy niedziela
    zazwyczaj przywozi katalgi, zdjecia i inne i dzieki temu klient jest
    bardzo zainteresowany co zazwyczaj owocuje wykonaniem zlecenia. koles
    jest mlody, pracuje na zone i 2 dzieci wiec zalezy mu na opini i
    poleceniu.. i nie to ze sa to historie zaslyszane, bo sam z nim
    pracowalem, jako pomocnik od noszenia,malowania itd...
    moze opinie o pijanych robotnikach tyczy sie ludzie ktorzy nie pracuja
    na wlasny rachunek tylko w jakiejs firmie, jesli cos spartaczy to
    ucierpi wizerunek firmy, nie jego..
    jesli umawiama/y sie na konkretna prace to pracujemy ile sie da, tzn
    na ile pozwala klient, bo nie zalezy nam na opierdalaniu sie, lecz na
    dobrze wykonanej pracy, skonceniu jej i odebraniu zaplaty..
    pzdr

    --
    -[ kRzys punkRacy :: punkracy[wiesz_malpa]interia.pl ]--
    -------------[ www.wzorowy.prv.pl :: gg154039 ]---------